Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. október 6., szombat

A rák gyógyítása

A rák gyógyítása


Voltam rákos 25 évesen, kaptam kemoterápiát, és radioterápiát is. Közel négy éve kutatom az emberi energiatestet, négy év után teljesen logikusan körvonalazódik miért lesz az ember rákos, mi váltja ki a betegséget. Ha az ember elég önismereti tudáshoz jut, akkor képes kigyógyítani magát a rákból segítség nélkül is.

A rák az immunrendszer betegsége. Teljesen normális, hogy naponta létrejönnek hibás sejtek, amelyek kontrollálatlanul osztódni kezdnek, az immunrendszerünk kiszűri őket, eltávolítja őket. Az immunrendszer feladata, hogy eltávolítson minden olyan organikus részecskét, amely nem kívánatos a testnek. Legyenek azok gombák, baktériumok, vagy hibás rákos sejtek. Ha az immunrendszer gyengül, akkor a kórokozók, hibás sejtek elszaporodnak a testben.

Mikor gyengül az immunrendszer? Itt lép képbe az energiatest, amely olyan a fizikai testünknek, mint az akkumulátor az elektromos szerkezeteinknek. Az auránk különböző energiaszinteken lehet tartósan kiegyensúlyozva, élhetünk hosszabb ideig folyamatosan maximum 20%-ra feltöltve, és élhetünk éveket kiegyensúlyozva 80%-ra feltöltve. Amikor megszületünk, olyankor tele vagyunk energiával. Hat éves korunk körül egyre aktívabb lesz az elménk, amivel képesek vagyunk változást okozni az energiatestünkben, képesek vagyunk lecsökkenteni az életenergia szintünket. Nem megy egyik napról a másikra se a lecsökkentés, se a felemelkedés. Heteknek, hónapoknak kell eltelnie, hogy egyre jobban csökkenjen az energiaszint, összezsugorodjon a tárhely, akkumulátor kapacitás, a volt 100%-ék helyett, csak 50%-nak maradjon hely. Hiába alszunk éjszaka, reggelre csak 50%-ra tudunk feltöltődni, mert összezsugorodott az auránk, energiatárhelyünk. Ugyanígy heteknek, hónapoknak kell eltelni, ha ki akarjuk tágítani a születésünkkor tapasztalt méretre, vagy még nagyobbra. Ebben különbözünk az elektromos eszközeinktől, ha a telefon akkumulátora elhasználódott, már hiába hagyjuk tölteni egész éjjel, akkor is csak 50%-ra tud feltöltődni, és már nincs visszaút. Az embernél van.

Az egész változást az elme irányítja. Ha a fejedbe veszed, hogy téged egy nagy veszteség ért, és nem tudod elengedni a gondot, nem tudsz kikapcsolni, akkor elkezded a zsugorítást. Ezért hangsúlyozzák a spirituális tanítások a megbocsájtás, könyörület, elengedés, elfogadás fontosságát. Minél hosszabb ideig maradsz a gondterhelt állapotban, annál kisebbre zsugorodik az aurád, annál kevesebb életenergiád lesz. Erre az energiaszint változásra reagál az immunrendszered. Minél kevesebb életenergia lesz benned, annál gyengébb lesz az immunrendszered, annál nagyobb esélyed lesz a betegségek kialakulására, köztük a rákosodásra is.

Azért vagyok az itt leírtakban biztos, mert megéltem a fordított folyamatot. Belekerültem három hónap tartós gondolat nélküli állapotba, melynek eredményeként nagyon erős immunrendszerem lett. Nem könnyű három hónapig nem gondolkodni, összes figyelmünkkel a jelenben maradni, a buddhista kolostorokban hosszú éveket gyakorolnak, hogy akár pár napra folyamatosan kikapcsolt állapotba maradhassanak. Engem egy trauma ért, ennek hatására sikerült elérnem tartósan a kikapcsolt állapotot. Sok változást tapasztaltam, de az egyik legerőteljesebb, szembetűnőbb az immunrendszermegerősödés volt. Állandó stresszes életet éltem a három hónapos kikapcsolt időszak előtt hosszú éveken keresztül, csak rövid időkre tudtam kikapcsolni, állandóan gyenge volt az immunrendszerem. Lábgomba, korpa, ekcéma, rendszeres influenza. Miután eltöltöttem három hónapot a csendben, mindez megszűnt. Ráadásul tél közepén, amikor a legerőteljesebbek voltak előző években a tünetek. Talán a napfény hiánya végett, amiből kaphat az ember plusz életenergiát. Tudtam, hogy ez nagyon furcsa, főleg az volt a megdöbbentő, hogy elkezdett kaparni a torkom, és egy óra múlva megszűnt a kaparás orvosság nélkül. Felismertem, hogy nagyon erős immunrendszerem lett. Sok egyéb változás is történt bennem, a kitágult aura hatására, sok furcsaság. Hinni kezdtem Jézus tanításaiban, azt gondolom az ő aurája hatalmas lehetett, azért merte megérinteni a leprásokat, mert nagyon erős immunrendszere volt többek között.

Logikus, ha nem tudunk kikapcsolni, megnyugodni, még éjjel is jár az agyunk, akkor elkezd csökkenni az életenergia szintünk. Ha folyamatosan ki vagyunk kapcsolva még napközben is, mint a gondtalan, feladat nélküli, nyaralás alatt, vagy a meditáció alatt, vagy a tudatos élet alatt - akkor növekedni kezd. Erről szól a buddhizmus, a legtöbb vallás, a meditáció, az ima, melynek segítségével tudatos elmegyakorlatokkal kikapcsoljuk az elmét, elérjük a gondolat nélküli állapotot, amikor több életenergia áramlik belénk, az aura tágulni kezd. A piramisok idején a papok tudatában voltak az energiatestüknek, Imhotepről azt tartják, hogy az örök jelenben élt, teljesen tudatos volt az elméjére. A piramisok felgyorsítják az aura kitágítást, őseink hatalmas önismereti tudással rendelkeztek. Aki szán időt az önismeretre, megtanulja hogyan érheti el a kikapcsolt elmeállapotot, megtanulja milyen jelenségekkel jár a megnövekedett életenergia áramlás, tudatosítani kezdi energiatestét, az elkezdheti meggyógyítani magát a rákból, de bármely más betegségből is,mert a legjobb gyógyszer a bőséges életenergiaszint. A fizikai betegségek csak az öntudatlan, nem helyesen használt elme következményei. Én 25 évesen nagyon nehezen dolgoztam fel egy szerelmi csalódást, nem tudtam leállítani a gondolkodást. Mire belenyugodtam volna a veszteségbe, addigra a lány újra bejelentkezett, újra felcsillant a remény, majd két hét múlva újra elhagyott, mindezt ismételve fél éven keresztül. Nem volt tiszta a szeretetem, birtoklás volt benne, nagyon hálás vagyok a lánynak, hogy ha sok szenvedéssel is, de kiszedte belőlem a birtoklás vágyat. A betegségek egyben tanítások is, Isten jelez, hogy valami még fejlődő képes, valamin még változtatnunk kell. Sokat sokat tanulunk, öntudatlanul, majd tudatosan is, hogy a végén elég önismerethez jussunk a felemelkedéshez, rálépjünk a keskeny ösvényre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése