Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. október 9., kedd

Élve a mennyországban - 4.rész: Életenergia feltöltődés

Élve a mennyországban - 4.rész: Életenergia feltöltődés



(Rövid tartalom: ebből a részből megtudhatod, mit jelent az aura, hogyan kapcsolódunk össze egymás érzelmeivel, hogyan működik az empátia, az együtt érzés képessége. Megtudhatod, mit jelent a hatodik érzék, mire képes az ember egy nagyobb életenergia-mezővel, mágneses térrel, aurával. Megtudhatod, hogyan hatnak az érzelmeidre a holdállások, csillagok, kozmikus ciklusok, megértheted néha miért ingadoznak az érzelmeid látszólag ok nélkül)

Honnan tudhatjuk, hogy képesek vagyunk feltöltődni életenergiával? Milyen jelei vannak? Annak ellenére, hogy nem tudatosítjuk az életenergia fogalmát, sok olyan kifejezést használunk, amely a jelenlétére utal. El kell mennem egy kicsit kikapcsolódni, feltöltődni, mert már nagyon le vagyok merülve. Ugye hallottunk már ilyen kijelentést életünkben. Kikapcsolódni, feltöltődni, lemerülve. Mintha csak egy elemről beszélnénk, amely már le van merülve, már csak pislákol a zseblámpa fénye. Miután feltöltöttük, ragyog a lámpa fénye, erősen sugárzik. Ugyanígy, használjuk ezeket a kifejezéseket embertársainkra is. Hogyan ragyogsz, sugárzol a boldogságtól, mi történt veled? Most jöttem meg egy csodálatos tengerparti kirándulásról. Vagy egy másik válasz, hogy szerelmes vagyok. A feltöltődött embereknek ragyog a szemük, ahogy a gyerekeknek. A kirándulás alatt feltöltődünk, amikor hazajövünk, olyankor van kedvünk megjavítani a csöpögő csapot, van kedvünk sétálni a kutyával, folyton mosolygunk. Az agyunk sokkal hatékonyabban működik, könnyen gondolkodunk, kreatív ötleteink vannak, könnyen megoldásokat találunk. Erőteljesen megmutatkozik a magasabb életenergiaszint, a lámpa fénye ragyog. Az embernek jó a kedve, sok erő van a testében, nem fárad el délután egy órára, és könnyen gondolkodik. Milyen állapotban volt kimerülve a kirándulás előtt? A feje tele volt gondolatokkal, de nem tudta rendezni őket, olyan volt mint egy kikapcsolhatatlan körhinta. Nem volt kedve semmihez, csak tévézni. Elhagyta az ereje már ebéd után, fáradtságot érzett. A vak is láthatja, hogy az ember valamiféle energiával töltődött fel, amit én életenergiának hívok.

Nem foglalkozunk az életenergiával, mert nem látjuk értelmét. Én se foglalkoztam. Egészen addig, amíg el nem értem egy olyan életenergia-szintet, amelyet már nem lehetett figyelmen kívül hagyni. Az ember is energialény, sok hasonlóság van köztünk, és a ceruzaelemeink között. Amelyik ceruzaelem le van teljesen merülve, az boldogtalan, szenved. Amelyik teljesen fel van töltve, az boldog. Mivel nem foglalkoztunk az életenergiával, ezért nincsenek ismereteink, hogy milyen feltöltődési szinteket lehet elérni, vagy mennyire lehet lemerülni. A közösségeken belül a legtöbb ember hasonló életenergia-szinteken van, amely életenergia-szintnek megvannak a viselkedési mintái. Mindig vannak emberek akikben picivel több életenergia van, vagy picivel kevesebb, rajtuk csak csóváljuk a fejünk. A szerelmes emberek kitűnnek a tömegből, ahogy a depressziósak is. A gyerekeket elfogadjuk vidámnak, ahogy az öregeket szomorúnak. Úgy tudjuk, hogy ez az élet rendje. Nem foglalkozunk az életenergiával, egészen addig amíg meg nem tapasztalunk egy magasabb életenergia-szintet. Akkor hirtelen sok kérdésünk lesz.

Három évvel ezelőtt megemelkedett az életenergia feltöltődési szintem egy olyan értékre, amelynél megváltozott az érzékelésem, érzelmeim, gondolataim, átalakult a tudatom. Fél évig volt megemelkedve az életenergia-szintem, azóta kutatom, hogy pontosan mi is történt velem. Amíg az embernek nincs tudomása arról, hogy létezik ilyen energiaváltozás a testben, addig nem vár ilyen eseményt, és nem is tudatosítja, hogy mi történik vele. Mai napig kutatom, pontosan mi váltotta ki az átalakulást, szeretném visszanyerni azt az életenergia-szintet, és szeretném hogy a többi ember is megtapasztalhassa. Először arra lettem figyelmes, hogy sokkal gyorsabban pörög az agyam, sokkal nagyobb a felfogó képességem. Ez abban nyilvánult meg, hogy olyan könyveket is könnyen olvastam, amelyek azelőtt nehéz olvasmánynak számítottak, egy-egy oldalt többször is el kellett olvasnom, majd napjában kiolvastam egy könyvet. Valamint elkezdtem írni. Szerettem volna megérteni, hogy mi történik a világunkban, miért kevés a szeretet, és azt tapasztaltam, hogy kérdéseket teszek fel, és a fejem megtelik válaszokkal, alig bírom legépelni a sok gondolatot. Képes lettem nagyon összetetten gondolkodni, egyszerre sok témát figyeltem, elemeztem, összehasonlítottam, és mégsem vesztettem el a fonalat. Először ezt tudatosítottam, hogy valami megváltozott az agyamban. Ma már tudom, hogy kirándulás után miért forog jobban az ember agya, vagy reggel miért tudunk jobban gondolkodni az első ébrenlét órákban, vagy a gyerekek hogyan tanulnak meg különböző nyelveket pár év leforgása alatt. Oktalanul, hatalmas szeretetet kezdtem érezni minden embertársam felé, többé nem éreztem elkülönültnek a családom, nemzetem, vallásom, - egységet, egyenlőséget kezdtem érezni az összes élőlény között. Mélyen tudtam, hogy a másik ember egy másik én. A szemem ragyogni kezdett, és éreztem hogy sugárzok a szeretettől, boldogságtól. Megszűntem az időt tudatosítani, érzékelni. Ez nagyon furcsa tapasztalat, évekig hajtott, aztán eltűnt. A legmagasabb életenergia-szinten körülbelül egy hónapot voltam, akkor egész nap oktalanul mosolyogtam, minden egyes kilégzésnél, bizsergést, szikrázást, picike orgazmust éreztem a köldökömtől kiindulva, le a talpamig, és fel a fejem búbjáig. Ekkor már biztos voltam abban, hogy valami csoda történt, valami nagyon furcsa dolog. Állandóan mély békét, nyugalmat, elégedettséget, szeretetet éreztem. A légzésem lelassult, a hangom elmélyült, beszédem lelassult. Voltak pillanatok, amikor a valóságot energiaként kezdtem érzékelni, éreztem minden tettnek, szónak, tárgynak az energiáját, rezgését. Tudtam, hogy minden két energiából épül fel, a szeretetből és a félelemből. Nagyon erősen elkezdtem érezni az érzelmeket. Ránéztem egy emberre, és éreztem amit érez, az érzelmeiből következtetni tudtam a gondolataira. De éreztem az állatokat, a fákat, a kristályokat is. Sokszor olyan érzésem volt, mintha egy energiagömb lenne a tenyeremben. Éreztem egy felső erőt, tudtam hogy minden lépésem tökéletes, hogy szinkronban vagyok a felsőbb énemmel. Az előtt azt se tudtam mi az a felsőbb én, meg a szinkronicitás, majd egyik-napról a másikra meg megjelentek ezek a szavak a szókincsemben. Ugyanígy azon kaptam magam sokszor, hogy Jézus beszédeiből idézek. Nem voltam sose túl vallásos, nem jártam templomba, de Istenben hittem. Azért idéztem Jézustól, mert az ő szavaival tudtam kifejezni amit érzékelek, tudatosítok, főleg a szeretet és félelem energiákkal kapcsolatban. Hirtelen tudtam, mit akart mondani, miért beszélt a szeretetről, mit értelmezett a példabeszédei alatt. Ha az ember életenergia-szintje megemelkedik, akkor megérti, tudatosítja mit jelent a szeretet, mert teste feltöltődik a legmagasabb rezgésű érzelemmel, amely érzelmet szeretetnek hívunk.

Minden életenergia-szinten megváltoznak az érzelmeink. Minden életenergia-szinten megváltozik a gondolkodásunk, felfogásunk. A magasabb életenergia-szinteken felfogjuk az energia világát, felfogjuk hogy érzelmeinket életenergiának tudatosítjuk. Olyan mintha a telefon töltöttségi szintjét nem zöld vonalak jeleznék, hanem a különböző töltöttségi szinteknek neve lenne. 90% töltöttségi szint fölött a telefon bekerült a szeretet energiaszintre. 10% töltöttségi szint alatt, az energiamezőt félelem energiaszintnek nevezzük. Mi emberek az életenergiát érezzük érzelmeinkként. Voltam depressziós 21 évesen, amikor sikerült tartósan 10% életenergia-szint alatt maradnom. Sokszor oktalanul nagyon erős félelmet éreztem, szorongtam, pánik rohamaim voltak. Ugyanígy szeretetet éreztem 90% felett. Úgy éreztem, hogy ki kell mondanom, hogy szeretek mindenkit, és mondogattam is mindenkinek. A szeretet és félelem között ingáznak az érzelmeink. Felfogtam, hogy Jézus csodatételei nem legendák, felfogtam, hogy az ember sokkal több, mint valaha is gondoltam, valaha is volt róla tudomásom. Miután az ember megtapasztalja élve a mennyországot, többé nem felejti el, elkezd foglalkozni az életenergiával. Picit olyan ez, mint a Mátrix film, csak ez valóság. Valóban kialakulhatnak képességeink, csakis az életenergián múlik. Ahhoz hogy ez megtörténjen, ahhoz pontos ismeretekre van szükségünk a láthatatlan életenergia világáról. Már sok mozaik darabka összeállt, úgy érzem közel vagyok a teljes feltáráshoz, megnyitódik egy út az emberiség számára, amelyen megtapasztalhat egy teljesen új valóságot.

Fel kell tárnunk hogyan működik az életenergia-tároló rendszer. Fel kell tárnunk, mi váltja ki a töltődését, vagy energia csökkenését. Meg kell figyelnünk élethelyzeteket, és észre kell venni a jeleket, mozaikdarabkákat, melyeket összeillesztve, feltárulhat az energia láthatatlan világa.

Nézzük meg mi az amit tudunk. Láthatjuk, hogy akik elérnek egy magasabb életenergia feltöltődési szintet, azok ragyognak, sugároznak. Főként a szemükön látni a változást, amely csillogni kezd. Szerelmes emberek, gyerekek, nyaralás alatt feltöltődött emberek, megvilágosodott emberek. A biblia így nevezi a magas életenergia-szintet. Megvilágosodás. A szentképeken a fej körül ragyog egy glória. Vagy az van, hogy az emberek érezték a szeretet kisugárzását, vagy valóban megjelenik egy fényjelenség magasabb életenergia-szinteken. Ekkor logikus lenne a megvilágosodás kifejezés. De lehet, az elmére értették, mert az valóban megvilágosodik, sokkal világosabbak, tisztábbak a gondolataink, könnyedén gondolkodunk. Lényeg, hogy a megemelkedett életenergia-szinten az emberek kisugárzása erőteljes lesz. Ezt mi is érzékeltük a boldog embereknél. A babák nagyon magas életenergia-szinten vannak, ők is ragyognak, szinte érezzük a belőlük kisugárzó szeretet életenergia-szintet. Ezt akkor leszögezhetjük egy megfigyelésként, minél magasabb a feltöltődési szint, annál nagyobb az ember kisugárzása. Amikor az ember eléri ezt a szintet, akkor legszívesebben átölelne mindenkit. Pillanatokra sok ember megtapasztalja ezt az életenergia-szintet, ekkor még nem tűnik fel a jelentősége, csakis akkor ha tartósan tapasztaljuk hónapokon keresztül. Emlékezzünk, hogy voltak olyan jó napjaink, amikor miénk volt a világ, és azokon a napokon könnyebben megbocsájtottunk, elfelejtettük a minket ért sérelmeket. Azokon a napokon mi voltunk a felhőtlen boldogság, akikből sugárzott a szeretet. Az ilyen ember társaságában, a másik embernek is jobb kedve lesz. Mit jelent ez? Alkossunk gondolatképeket, hogy eltudjuk képzelni ezt az életenergia kisugárzást. Képzeljük el, hogy van körülöttünk egy gömb, a bizonyos aura, amely arányosan növekedik az életenergia feltöltődési szinttel. Nem látjuk ezt a gömböt, de azt érezzük, tudatosítjuk, hogy valamiféle energia kisugárzódik az emberből, amitől nekünk is jobb kedvünk lesz a jelenlétében.

Képzeljük el, hogy minden ember benne van egy nagy gömbben. Ez a gömb az életenergiát tárolni képes kvantumbiológiai eszköz. Az ember esetében nem úgy van a feltöltődés szint mérve, mint a telefon esetében, nem 100%-ig mér a mutató, hanem 7 feltöltődési szintet különböztetünk meg. A 7 feltöltődési szint, a szivárvány színeinek megfelelően változtatja a színét. Vörös, narancssárga, sárga, zöld, kék, királykék, lila. Ha lenne egy olyan kvantum szemüvegünk, amellyel látnánk az életenergia világát, akkor azt láthatnánk, hogy az emberek különböző színű gömbökben sétálnak az utcán. Láthatnánk, hogy a vörös színű gömbben lévő emberek depressziósak, a királykékben lévők szerelmesek. Itt Európában a legtöbb ember narancssárga, sárga, zöld színekben pompázik. A kék, királykék, lila színű gömbök már sugároznak, azok aurájában már jó érzés lenni. Mit jelent ez? Ez a következő mozaik darabkánk. Az első, az hogy a több energiával feltöltődött életenergia-gömbök sugároznak, ami látszik a szemeken is. A következő mozaik darabka, hogy képesek vagyunk egymás élenergia terével összekapcsolódni. Olyan, mintha két telefont összetudnánk kötni, egyiket a másikról tölteni tudnánk. Az elmúlt három év alatt sok megfigyelésem volt ezekkel az összefonódásokkal kapcsolatban. Ahogy már említettem, magasabb életenergia-szinten az ember érzi a másik ember érzelmeit. Az érzelem nem más, mint az életenergia, valamelyik szín a gömbben, a szivárvány színei közül. Amikor sok érzelem van benned, olyankor érzékeled az érzelmeket. Amikor kevés érzelem van benned, olyankor nem érzed az érzelmeket. A lila szinten eléred a szeretet energiaszintet, amikor eléred a 100% körüli feltöltődési szintet. Ilyenkor megtelik a gömböd életenergiával, érzelemmel. A vörös színben lecsökkensz a félelem energiaszintre, 10% feltöltődési szintre zuhansz. Ilyenkor alig van benned életenergia, érzelem. Az életenergia, érzelem úgy viselkedik az ember körül, mint a mágneses tér a mágnes körül. Minél nagyobb a feltöltődési életenergia-szinted, annál nagyobb a mágneses tered. Nagy mágneses térrel, nagy a kisugárzásod, nagyobb térben érzékeled a mágneses erőket. Ahogy a nagyobb erejű mágnes is, nagyobb hatással van a kisebb mágnesekre.

Itt megérthetjük mit jelent az empátia, együttérzési képesség. Ahogy írtam, magas életenergia-szinten nagyon meglepő tapasztalat volt, hogy érzem az emberek érzelmeit. És az állatokét is, fákét, és a kristályokét is. Ezek szerint a kristályokban is élet van, mágneses erő van. Sétáltam az erdőben, és hirtelen megálltam, akkora kisugárzást éreztem egy középkorú hatalmas fából. Befejeztem a húsevést mert kannibalizmusnak érzékeltem, annyira nagy hatással voltak az állatok érzelmei rám. Ha tudod mit érez, akkor körülbelül tudod mire gondol, mert valaha te is éreztél hasonló érzelmeket. Azok az emberek akik mélyen belesüllyedtek a pénz világába, rabjai lettek az anyagi élvezeteknek, azok 10% körüli életenergia-szinteken élnek. Nagyon szenvednek, nagyon fáradékonyak, nagyon mogorvák, de a pénztől, gazdagságtól nem tudnak szabadulni. Ezekben az emberekben nincs együttérzési képesség, túl kicsi a mágneses terük. Nem a szívükkel döntenek, hanem tisztán, hidegen az eszükkel. Amikor az ember érzi a másik élőlény érzelmeit, olyankor nem csak a gondolatai segítik a döntésében, hanem az érzelmei is, amelyek összecsatlakoztak a másik ember érzelmeivel, mágneses terével. Az ember az érzelmeket a szíve tájékán tudatosítja, innen születhetett meg az a kifejezés, hogy szívvel dönteni, nem az eszünkkel. Az ember minél magasabb életenergia feltöltődési szinteket ér el, annál könnyebben érzi a többi embereket, annál könnyebben együtt érző. Ezekre az emberekre azt mondjuk, hogy nagy a szívük, sok szeretet van bennük, empaták. Így igaz, mert minél magasabb az életenergiaszint, annál jobban közeledünk a tiszta szeretet energiaszinthez. Amikor a legmagasabb életenergia-szinten voltam, akkor úgy éreztem, hogy nincs elkülönült ÉN, EGY vagyok mindenkivel, nem csak az emberekkel, hanem egy fűszállal, egy kaviccsal is. Ez is a mágneses erőtérnek köszönhető, egy bizonyos erősségen érezni kezded magát az életet, a Föld lelkét, Földanyát az összes teremtménnyel együtt. Az ego pont ennek az állapotnak az ellentéte, amikor alig van benned életenergia, nem tudsz csatlakozni a mindent behálózó energiamezőhöz, elkülönült ÉN-ként érzékeled magadat, magányos vagy, egyedül érzed magad, félelmet érzel, űrt érzel. Én azóta is sokat vagyok egyedül, de egy csepp magányt sem érzek.

Mit tudunk eddig az életenergiáról?

- magas feltöltődési szinten szeretetet érzünk, könnyen gondolkodunk, nagy a testi erőnlétünk

- a feltöltődött emberből sugárzást érzékelünk, ragyogóak a szemek

- az életenergia-tároló a spirituális tanításokból ismert aura, amely gömbszerűen körülöleli az embert

- az aurák összefonódhatnak, az emberek képesek egymás életenergiájából feltöltődni

- az életenergiát érzelmekként tudatosítjuk, összefonódáskor érezzük egymás érzelmeit, egymás érzelmeiből töltődünk fel

- az életenergia, más néven érzelem, mágneses természetű, minél nagyobb az életenergia feltöltődésünk, minél nagyobb aura, annál jobban érezzük embertársainkat, állatokat, növényeket, kristáylokat, Földet, mindent amiben életenergia van, ÉLET van

- minél nagyobb a mágneses terünk, annál erősebben érezzük az emberek mágneses terét, érzelmeit, annál együtt-érzőbbek, empatikusabbak vagyunk, annál könnyebben döntünk a szívünkkel

- minél nagyobb a mágneses terünk, annál nagyobb egységet érzünk, Mi vagyunk központúságot, minél kisebb, annál nagyobb elkülönültséget, ÉN vagyok központúságot, egót érzékelünk

Ezek a mozaik darabkák, amelyekből a végén összeáll majd a nagyobb kép. Vizsgáljuk tovább. Sokan ismerik azt a kifejezést, hogy változás érzek az erőben. A jedik szokták mondani a Csillagok háborúja című filmben. Szerintem Jézus Jedi volt Echart Tolle az egyik előadásában azt mondta, hogy amint kiszáll a repülőgépből érzi az érzelmeket, életenergiát. Sok országban tart előadásokat, valószínű sok tapasztalata van. Én is érzem a nagyobb változásokat. Egy ideje újra növekedni kezdett a rezgésszintem, egyre erősebben jelentkeznek újra a magas rezgésszintű, életenergia feltöltődésű érzeteim. Egyre kevésbé érzékelem az időt. Nem tudom milyen nap van, csak a péntekre figyelek fel. Pénteken megváltozik a falu aurája, a mágneses tér sokkal finomabb érzelmekkel töltődik fel, könnyebben emelkedik az életenergia-szintem. Rögtön érzékelem a változást, és megfigyeltem, hogy csak pénteken van. Ennek az az oka, hogy pénteken felszabadultabbak az emberek, örülnek mert véget ér a munkahét, jön a hétvége. Ilyenkor sok magas életenergia-szintű érzelem járja át az emberek auráját. Azt is megfigyeltem, hogy karácsony délután két órától este hét óráig, az energiamező érzelem szintje megközelíti a szeretet életenergia-szintet. Karácsony a szeretet ünnepe, ezen a délután minden ember uralkodik magán, megtesz minden tőle telhetőt, hogy szeretetteljesek legyenek gondolatai, tettei.

Sokat hallottunk már a hatodik érzékről, szerintem az érzelmek, életenergia, mágneses tér érzékeléséről van szó. Mi történik itt? Játszunk el a gondolattal, újra képzeljük el az energiagömböt. A fenti példákból láthatjuk, hogy az emberek aurája, energiagömbje nagy valószínűséggel energiát sugároz ki. Talán ahogy lélegzünk, úgy az egész aura is pulzál, lélegzik, sugárzik. Az energia amelyet kisugárzunk talán összekapcsolódik a többi ember által kisugárzott életenergiával, és energiamezők jöhetnek létre az emberek körül. És ez a mező visszahat a gondolkodásunkra, tudatunkra. Egy következő részben fogom kifejteni, hogyan befolyásolja a gondolkodás, az életenergia feltöltődést, de röviden összefoglalom, hogy megértsük. Egész nap gondolkodunk, gondolatokat hozunk létre, melyek a tudatalatti térbe kerülnek. Általában mindig megvan, hogy mit tudunk az aktuális életszakaszunkban. Mindig vannak gondolatok, amelyek foglalkoztatnak minket, amiken jár az eszünk. Vagy többet gondolkodunk a múlton, vagy többet tervezzük a jövőt, ritka az, hogy a tudatalatti üres, teljes figyelmünkkel a jelenidőben vagyunk. Figyelmünk általában sok felé megosztódik, sok gondolatot figyel meg egyszerre, a legtöbbjéről nincs tudomásunk, mert tudatalatt kötik le a figyelmünket. Csak meditációban tudjuk őket felszabadítani, vagy csak olyankor érzékeljük amikor nem akarunk gondolkodni, és megjelennek a figyelmünk előtt. Az a lényeg, hogy az összes gondolatunknak van egy rezgésszintje, amely egy bizonyos életszakaszban foglalkoztat minket, azok rezgésszintje összeadódik, és kihat a légzésünkre, a légzés pedig az életenergia töltődésre. Mindig azoknak a gondolatoknak a rezgése a legerőteljesebb, amelyek a pillanatban a figyelmünk középpontjában vannak. De az elmúlt napok, hetek, hónapok gondolatai is időrendi sorrendben hatással van a teljes tudat rezgésszintjére. Minden légzésnél olyan életenergia érkezik a testbe, amilyen a légzés alatti aktuális rezgésszint, ha az ember pár perce hatalmas csodálatot, hálát érez, akkor pár percig magas rezgésű életenergiával fog töltődni. Ilyenkor lila színű felhőcskék jelennek meg az energiagömbben. Ahhoz, hogy lila legyen az egész energiagömb, ahhoz több hónapig folyamatosan lila rezgésszinten kell lélegezni, folyamatosan a hála, csodálat tudatállapotában kell maradni. Vannak érzelmi kilengéseink, hirtelen történnek velünk csodálatos dolgok, ugyanúgy a nap másik felében elérnek minket szörnyű dolgok is. Ezek kisebb hatások, miután elmúltak visszakerülünk a hatások előtti érzelemszintre, picike változásokkal feljebb, vagy lejjebb. A saját mágneses mezőnk határozza meg a tudatunk rezgésszintjét, olyan a gondolkodásunk, mint a mágneses erőterünk rezgése, életenergia feltöltődési szintünk. Ha 3 hónapig folyamatosan lila életenergiával töltődünk légzésenként, akkor az átlagenergiaszint lila színű rezgésszinten lesz kiegyensúlyozva. Már szeretet teljesek lesznek a gondolataink. Ekkor már, mindegy a falu mágneses tere, már sokkal magasabbra felrezegtünk, ekkor már kiegyensúlyozottan karácsonykor tapasztalt érzelmekkel leszünk feltöltődve. De amíg lejjebb vagyunk, addig nagyobb hatással befolyásolja a mágneses erőtér a tudatunkat. Amely ingadozik, attól függően hogy péntek van, tavasz van, szeptember van, karácsony van. Ha süt a nap, több ember látja szépnek az életet, több ember hálás, finomabbak az érzelmek, közelebb vannak a szeretet pólushoz. Ha borús az idő, szeptember van, hétfő van, akkor erőteljesen lehet érezni a nyomasztó érzelmi felhőt, messze az átlag felett kell lennünk, hogy ne legyen ránk hatással.

Három évvel ezelőtt volt egy erdei iskolám, ahol sokszor előfordult, hogy 150 boldog gyerek játszott egy helyen. Egy barátom jegyezte meg, hogy milyen aurája volt a helynek. Én nem is tudatosítottam, csak azt tudtam, hogy sose esett az eső. Ez nagyon furcsa volt, mert körülbelül 10 000 diák esetében 80 gyereknél esett az eső, két busz esetén. Amikor megérkeztek elállt az eső, amikor felszálltak eleredt. Ősszel mindig esett, de csak reggel 9 óra előtt, és délután 3 óra után. Később láttam Drunvalo Melchizedek-nek egy előadását, amelyben arról beszélt, hogy a meditáció alatt el lehet érni egy olyan életenergia feltöltődési szintet, hogy akkora lesz az auránk, hogy az esőfelhők szétfoszlanak felettünk. Állítólag neki megtanította egy bennszülött, és tapasztalta is. Így eltudom képzelni, hogy sok nagyon boldog gyerek felett kialakulhat egy olyan mágneses erőtér, amely hatással van az esőfelhőre, mert a víz élő, ugyanolyan mágneses erőtérrel rendelkezik, mint az emberi aura. Bennünk is víz van. A gyerekeknek csodálatos programokban vettek részt, felettébb boldogok voltak, megmerem kockáztatni a kijelentést, hogy ezért nem esett. Akkoriban nagyon csodálkoztam, hogy pont eláll felettünk az eső, a szomszéd faluban meg esett.

Amikor az embernek magas az életenergia-szintje, akkor több víz van a szervezetében, több vizet kíván. A gyerek tele van vízzel, az öregember el van fonnyadva. A víz képes tárolni az életenergiát, érzelmet, mágneses erőt. Ezt egy japán kutató Masaru Emoto bebizonyította. Több napon keresztül érzelmeket sugároztak vizes palackokra, majd lefagyasztották a vízcseppeket, és megvizsgálták a kristályszerkezetüket. Amelyiknek azt kiabálták, hogy gyűlöllek, megöllek, az amorf, alaktalan kristályszerkezetet mutatott. Amelyiknek azt sorolták, hogy szeretlek, annak gyönyörű hatszög kristályos szerkezete lett. Tudom, hogy a víz él, mert érzem a vizet. Ugyanúgy ahogy a pénteket, vagy a karácsonyt. Vízpartokon rögtön mély nyugalmat érzek, rögtön magas rezgésen sikerül gondolkodnom, a víz aurája legyőzi a saját aurám hatását, tudatom rezgése megemelkedik, rögtön reagál a légzésem, elkezdek magas rezgésű életenergiával töltődni. Egy évet éltem Angliában, sokszor voltam kirándulni Londonban. Sokat fényképeztem, egyszer figyelmes lettem arra, hogy csakis a Temze partján készült fényképeken mosolyognak az emberek.
Csak a vízparton tudtak ellazulni, csak a víz aurája szüntette meg testük feszültségét, amit a saját gondolataik súlya, saját aurájuk feszített be. A víz él, és megemeli az ember rezgését, vízparton könnyen feltöltődhetünk. Ugyanígy a templomokban. A templomok olyan helyeken vannak építve, ahol a Föld energiái alábuknak, és felszínre törnek. Az aranymetszésben létrehozott geometriai alakzatok képesek összegyűjteni a Föld magas rezgésű mágneses mezejét, életenergiáját, amelyek felhalmozódnak a templomokban. Főleg a kupolákban, de amikor a mise alatt a templomi énekek szólnak, akkor a rezonancia áramoltatja az életenergiát. A templom ugyan olyan hatással van a tudatunkra, mint a vízpart. Az őseink tudták a titkokat, ismerték az ember kvantumbiológiáját, a tudás most csak újra felszínre tör, csak emlékezni kezdünk. Az ősi kőkörök, piramisok mind ugyanezt a célt szolgálták, mind olyan helyeket jelöltek, ahol Föld áramlatok voltak.

2012 december 21-én még sehol nem voltam a tudatraébredéstől, de arra figyelmes lettem, hogy három napig olyan nyugodtan lélegzek, olyan mély békét érzek, meg is jegyeztem a barátaimnak. Ez azért van, mert az univerzum él. A Föld több ezer évig olyan életenergia-szintű mágneses térben volt, amely a tudatunkat rákényszerítette a negatív gondolkodásra, csak nagyon nehezen lehetett kiszabadulni a hatása alól. Könnyű volt úgy gondolkodni, hogy csak alacsony életenergia-szinten maradjunk, rövid életeket éljünk, gyenge aggyal, kevés tudással. A rezgés 2012 december 21-ke óta fokozatosan elkezdett emelkedni, egyre többször, egyre nagyobb hullámokban érkezik a magasabb rezgés, ezeket szintén érzem, ahogy a pénteket, karácsonyt, vizet, templomot. Ezenkívül a Hold is hatással van a rezgésszintre. Teliholdak néha nagyon lesüllyesztik a rezgést. A rendőrség teliholdkor megkettőzi a létszámot (legalábbis így halottam), mert sokkal több a balhé. Évekig csináltam diszkókat, én is megfigyeltem, hogy teliholdnál, mindig kitört a káosz, agresszívabbak lettek az emberek. A napfordulók, napéjegyenlőségek szintén nagy hatásokkal bírnak. A napkitörések robbanásszerűen változtatnak. A napkitörések után látható sarkifény, nem más mint emberi érzelmek, amelyek elnyelődnek az sarkkörökön, majd a Föld energiamezejének autópályáin behálózzák a bolygót. Talán a falvaink felett is hasonlóan áramlik az emberek által megtermelt életenergia, mint ahogyan a sarkifény táncol az égen.

Biztos sokszor tapasztaltad, hogy látszólag minden ok nélkül megváltoztak az érzelmeid. Vagy felszabadultabb lettél, vagy hirtelen nagyon nyomott lett a kedved. Most már láthatod mennyi oka lehetett.

Nézzük meg az újabb mozaik darabkákat:

- az emberek az aurájukból érzelmeket sugároznak ki, amelyek energiamezőkké olvadnak össze, és beleolvadnak a Föld életenergia-mezőjébe. A mezők befolyásolják a területen élők gondolkodását pozitív, vagy negatív irányba. Lásd péntek, karácsony, szeptember, borús idő

- az ember ugyanúgy képes érzékelni a településeket átitató energiamezőket, ahogy az egyes emberek érzelmeit, állatok érzelmeit, növények, ásványok érzelmeit.

- ha több ember egy időben ugyanolyan érzelmeket hoz létre, akkor erős energiamezők jönnek létre. Láttuk az erdei iskolát, a pénteket, vagy a terrortámadásokat

- vízpartok közelében, nagy zöld övezetek közelében a víz, a növényzet aurája megemeli a tudatunk rezgését

- a Földnek vannak természetes életenergia áramlatai, amelyekről az őseink tudtak, templomaink, szenthelyeink ilyen pontokon lettek felépítve. Ilyen helyeken megemelkedik a tudatunk rezgése, elérhetővé válik egy mélyebb egészségesebb légzés mód

- kozmikus ciklusok, csillagállások, holdjárás szintén hatással vannak a tudatunk rezgésére, így hatással vannak az érzelmeinkre

Még utószóként megjegyezném azt a felismerést, hogy mennyire kivagyunk szolgáltatva a médiának, a média által irányítani lehet az emberek érzelmi szintjét. Mindent elfogadnak az emberek amit a TV-ben látnak. Ha valaki ismeri az ember kvantum biológiáját, az tudatosan energiaforrásnak használhatja az embereket a figyelmük által. Ha például van egy olyan fejlettebb életforma, amely képes begyűjteni a Föld energiamezőjéből a kisugárzott emberi érzelmeket, az a média segítségével irányítottan kiválthatja a különböző rezgésszintű érzelmeket az emberekből. A world trade center terrortámadás esetében hatalmas negatív érzelmi felhők keletkezhettek szerte a Földön. Ilyen nagyobb változásokat érezhetnek meg a Jedik, amikor változást éreznek az erőben. Persze nem kell, hogy így legyen, ez csak fikció, nem akarok senkiben félelmet kiváltani, én pont a szeretet érzelem felé hajtom az embereket. De elképzelhető, hogy vannak akik tudatosan pont a félelem érzelem felé hajtják az embereket, ugyanazt csinálják amit én, csak az ellenkező irányba. Én mindenkinek azt ajánlom, hogy ne kövesse a negatív híreket, ne foglalkozzon olyan emberekkel akik félelem felé akarják irányítani a figyelmüket. Nekünk az a dolgunk hogy minél többet legyünk a hála, a köszönöm, az értékelés, a csodálat tudatállapotába, mert akkor csatlakozunk a legmagasabb életenergia-mezőkhöz. Amikor gyűlölködünk, fenyegetődzünk, bosszút forralunk, dühöngünk, szitkozódunk, panaszkodunk, olyankor elzárjuk magunkat az életenergiától, élettől. Ne foglalkozz az összeesküvés-elméletekkel, a migránsokkal, a terroristákkal, rossz szándékú földön kívüliekkel, mert olyan rezgésre irányítod a figyelmedet, amelyből nem fogsz tudni felemelkedni. Segíts magadon, Isten is megsegít. Győzd le a félelmeidet, csak akkor tudsz felrezegni a tiszta szeretet energiaszintig, ha nem marad benned egy csepp félelem se, egy csepp aggódás se, egy csepp méreg se.

Mindenkinek sikeres felemelkedést kívánok! Szeretlek benneteket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése