Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. október 10., szerda

Légy önmagad mestere! - 4.rész

Légy önmagad mestere! - 4.rész


(Rövid tartalom: ebben a részben leírom azokat a tapasztalásaimat, amelyekre már logikus magyarázatot tudok adni. Számomra ezek a tapasztalások bizonyíték erejűek, hogy világunk teljesen másképp működik, mint ahogyan ezt eddig tudtuk. A csodák többé nem csodák, logikusan értelmezhetőek.)


Miért érzek késztetést, hogy megosszam a felismeréseimet a tudattal kapcsolatban? Sokunk látta a Mátrix című filmet. Én is láttam, izgalmas sci-fi volt, de különösebb figyelmet nem fordítottam rá. Gépek tartják börtönbe a tudatunkat, hogy a világ nem olyan amilyenek gondoljuk, ez túl sok volt, hogy csak pár pillanatra is elgondolkodjak az igazságtartalmán. Majd három éve pár hónap alatt olyan változások történtek az életemben, amik messze menően nem voltak normálisak, az addigi felfogásommal, világképemmel. Azt nem gondolom, hogy gépek uralják a tudatunkat, de abban már biztos vagyok, hogy sokkal tágabb a valóság, és a valóság érzékeléséhez nagyon sok köze van a tudatunknak.


Olyan hatások, élmények értek amire nem volt magyarázatom, és nem volt senki aki elmagyarázta volna. Gyorsan történt minden, az első amire figyelmes lettem, hogy elkezdtem megérteni, elkezdtem érteni a világunk működését, hogy olyan összefüggéseket értettem meg könnyen, amelyek teljesen átformálták a gondolkodásomat, világképemet. Megdöbbenve álltam a felismerések előtt, legjobban az döbbentett meg, hogy hogyan létezik, hogy ezekre a dolgokra egészen addig nem voltam figyelmes. Három év kellett, hogy közel tisztán lássam, miért lehet hatékonyabb a gondolkodásunk, hogyan lehetséges, hogy az ember felfogása ugrás szerűen megnövekedik. Az előző részekben kifejtettem ennek a folyamatnak az energia hátterét, de azért ismételjük át pár szóban. A gondolkodáshoz, gondolatfeldolgozáshoz figyelem kell, a figyelemhez életenergia. Ha elfogy az energia, akkor lemerülsz, és hiába van tele a fejed gondolatokkal, tovább nem tudod őket feldolgozni. Az életenergia keresztül áramlik rajtunk, és tartalékolható, a sejtek feltöltődnek vele. Minél nyugodtabbak, ellazultabbak, gond nélküliek, gondolat-nélküliek, kikapcsoltak vagyunk, ki van kapcsolva a gondolat-feldolgozásért felelős bal agyfélteke, annál bőségesebben áramlik át rajtunk az életenergia minden egyes légzéssel. Minél jobban befeszülünk, félünk, aggódunk, annál aktívabb a bal agyfélteke, annál jobban felületesebb a légzésünk, annál kevesebb életenergia áramlik keresztül rajtunk. Egy bizonyos életenergia-szinten leblokkolunk, nem tudjuk ellátni a figyelmünket életenergiával, nem tudjuk folytatnia gondolatfeldolgozást. Az embernek megfájdul a feje, aki eléggé tudatos az érzékeli, hogy amikor nagyon sok gondja van, nagyon erőlködik megoldani egy problémát, nagyon erősen koncentrál, de nem jut eredményre, olyankor szinte zúg, lüktet az agyunk a fejünkben, érezni lehet hogy vibrál. És túlhajtásnál, túlerőltetésnél megjelenik a fejfájás.

Volt egy kapcsolatom, amelyben elég akaratosak voltunk mindketten, kitartó volt a párom, belefutottunk másfél órás veszekedésekbe. Vitatkoztunk, ordibáltunk, mindketten erőteljesen összpontosítottunk a másik vádjaira, és közben azon gondolkodtunk, hogy mit válaszoljunk, közben azon gondolkodtunk, hogy milyen szennyest teregessünk ki, amelyet elmentettünk bizonyítékként a viselkedésére, hogy ha majd vita lesz, akkor elmondjuk. Másfél óra kemény bal-agyfél edzés, amelynek az eredménye fejfájás, szellemi, lelki, fizikai kimerültség. Ha elfogy az életenergia, akkor elfogy a figyelem, ha elfogy a figyelem, akkor nem tudod tovább az ok-okozati összefüggéseket megérteni, nem tudod a mozaik darabkákat összeilleszteni, nem tudsz tovább logikai válaszokat keresni. Mindig akkor hagytuk abba a vitát, amikor már teljesen kimerítettük egymás életenergiáját, és tartalékait, már azt se tudtuk mi a nevünk, hogy miért kezdtünk el veszekedni, abszolút nem tudtunk gondolkodni, vagy legalábbis én biztos nem. Ilyenkor félrementem, és bezárkóztam, mert sokszor neki még maradt ereje  Azóta is nagyon szeretem őt, ahogy a többi páromat is. Sokan emlékezhetünk erre az állapotra, abszolút képtelen vagy gondolkodni, gondolatokat feldolgozni. Két oka van, egyik hogy rengeteg negatív gondolatot hozol létre rövid idő alatt, ami befeszít, és elzár az életenergia-áramlástól, nincs utánpótlás, másik hogy kimeríted a tartalékokat is. És nem csak szellemileg fáradsz el, hanem testileg, és lelkileg is kiürülsz. Csak ültem az ágyszélén, lelkem helyén ürességet éreztem, és testileg is lefáradtam. Ez a példa jól mutatja, hogy a bal agyfél ugyanolyan szerv mint az izmok, amelyek szintén életenergiára működnek, életenergiát fogyasztanak. Mivel nem vagyunk tudatosak a bal agyfél használatára, nem tudatosítjuk, hogy mikor van ellazulva, mikor van kikapcsolt állapotban, ezért európai emberekként napjaink nagy részében folyamatosan használjuk, ami rengeteg életenergiát elfogyaszt. Amikor napokig kikapcsolva marad, egyre több testi erőt tapasztalunk, egyre légiesebb a mozgásunk, egyre könnyebb a testünk. Kedvünk lesz a sétákhoz, és a sportoláshoz.

A gyerek ezért fut mindenhova. A gyereknek ezért olyan az agya, mint a szivacs. Mert a gyereknek még nincs gondja, nem hoz létre negatív gondolatokat, nincs ami elzárja az életenergia-áramlását. Ha sok benned az életenergia, akkor sok a fizikai erőd, mozgékony vagy, könnyed vagy. A belső szerveid hatékonyan működnek, az immunrendszereddel együtt. Én tudom mert tapasztaltam. Rákos voltam 10 évvel ezelőtt, a kemoterápiák végett elgyengültem és összeszedtem lábgombát, korpát, immunhiányos betegségeket. megszoktam velük az együttélést, hol több volt, hol kevesebb a stressztől függően. Majd 3 évvel ezelőtt, három hónap után, ugyan akkor amikor a gondolkodásom felgyorsult, az immunrendszerem hihetetlenül megerősödött. Eltűnt a lábgomba, eltűnt a korpa, és eltűnt a rendszeres torokkaparás, megfázás. Teljesen normális volt azelőtt, hogy pár havonta aspirin-c-ét szedek, hogy megelőzzem a megfázást. Majd megjelent a torokkaparás, és egy óra múlva eltűnt. Hogy a francba? Nagyon megdöbbenve álltam, nem értettem mi történik velem, rövid idő alatt nagyon sok drasztikus változást tapasztaltam működésemmel kapcsolatban. Ma már értem, három évig gondolkodtam, és amit találtam az fantasztikus. Szeretném ha minél többen tudnák, szeretném ha minél többen boldogok, egészségesek, szuper-érzékenyek lehetnének. az ember sokkal több, mint a legvadabb álmainkban gondoltuk volna, a filmjeinkben feldolgoztuk volna, és ez valóság, itt van az orrunk előtt, az átalakulást bárki megtapasztalhatja, ha születik egy olyan tanítás, amely teljesen logikusan elmagyarázza az emberi test-szellem.lélek működését. Mindenki boldog akar lenni, ha ezeket a folyamatokat megérted, akkor nem csak boldog, hanem egészséges is leszel, és további csodák is várnak rád.

Miért erősödik meg az immunrendszer? Láthattad a vitatkozás példánál, hogy a túlerőltetett bal-agyfél használat elzárja az életenergia-utánpótlást, és lemeríti a tartalékokat. Biztos vagyok benne, hogy van egy intelligens életenergia-elosztó rendszerünk, megvan, hogy melyik szervhez mennyi életenergia jut, attól függően, hogy mennyire terheljük. Ha nagyon sok alkoholt ittál, akkor több energia kell a májnak, ha kevés az életenergia a testedben, akkor hogy életben maradj, kikapcsolja a tudatod az egyensúlyozó szervedet, az agyadat, a hőérzékelésedet, a vizeletjelző rendszeredet, mindent hogy a máj hatékonyan működhessen, hogy életben maradj. Ha állandóan stresszes életet élsz, ha állandóan túlerőlteted az agyad, állandóan nagyon sok negatív gondolatod van, sokat fáj a fejed, akkor állandóan elveszed a belső szerveidtől az életenergiát. A máj, lép, belek működni fognak, de csak 50%-os hatékonysággal, mert a többi életenergiára szüksége van az agyadnak a folyamatos gondolatfeldolgozáshoz. A sejtek nem újulnak meg olyan hatékonyan, nem töltődnek fel annyi életenergiával, élettel, egy nagyon gondterhelt ciklus alatt, ha kitartóan több hónapig képes vagy nagyon negatívan látni a világot, nagyon sokat erőltetni az agyadat. A depressziós ember megráncosodik, hull a haja, betegségei lesznek. Ez mind ennek a hátér-folyamatnak az eredménye. Szerelmesen, kirándulások után, meg kisimulsz, megfiatalodsz. Egy erős diéta után is, amikor nem vett el folyamatosan sok életenergiát az állandó emésztés, gyomor, bél, belsőszerv működés, és mindez mellett még pozitívnak is láttad az önszeretetedet. Olyan sokat hallottuk, hogy a betegségeink a gondolkodásunk végett alakulnak ki, végre itt a válasz a pontos háttér-folyamatokról. Ha van életenergiád, akkor hatékonyak lesznek a szerveid, toppon fognak működni, beleértve az immunrendszeredet is. Jézus ezért merte megfogni a leprásokat.

Az a fontos, hogy kikapcsold a bal agyfelet, teljesen félelem mentes tudatállapotba kerülj,m ellazuljon a tested, elernyedjenek az izmaid, és hosszabb időszakon keresztül így maradj. Mintha beleülnél a forróvízbe, és elalélsz. Az ember hosszabb távon csak akkor tudja megvalósítani ezt a tudatállapotot, ha elengedi a vágyait, és elengedi a gondjait, befejez felelősséget vállalni, és befejez tervezni. Megadja magát. És mindezt nem bánja, hanem úgy érzi hogy ez volt a legnemesebb cselekedet, ezzel a döntéssel volt a legjobb ember, ez a döntése volt a legszeretet-teljesebb a kialakult élethelyzetnél. Én így kerültem egy hónapig gondolatmentes állapotba, így töltődtem fel életenergiával. Ha mindent elvesztettél, és nem érdekel a jövő sem, akkor értelmét veszti a bal-agyfélteke, mert nincs mit átgondolni, nincs mit tervezni, nincs min aggodalmaskodni. Hirtelen megjelensz a MOST-ban, hirtelen óriási nyugalmat érzel, amikor a tudatod felfogja ezt az állapotot. Egészen addig aggódsz, idegeskedsz, rémeket látsz amíg nem tudod a választ, például nem mész oda a párodhoz megkérdezni, hogy van e mégy utolsó esély, vagy biztosan vége a kapcsolatnak. ha karaktresen közli veled, hogy soha többé nincs esély, akkor elengeded a vágyat, kisírod magadat és megnyugszol. Tudod, felfogod, hogy ezeken a gondolatokon többé nem érdemes lovagolnod. A másodperc töredéke alatt kiüríted azokat a vágyakat, terveket a tudatodból, amelyek a párod köré voltak építve, kisírod, és utána megszűnik a kényszeres gondolkodás, találgatás, aggódás, tervezgetés. Én így voltam az egész életemmel, egy kérdésen múlott, édesapám döntésén, miután megtudtam a választ, kisírtam magam, és mélyen gondolat-nélküli állapotba süllyedtem egy egész hónapra. Úgy éreztem, hogy tragédia történt velem, és tudtam hogy nincs kiút, ezt nem tudom megoldani, túl sok adósságom lett, tudtam hogy elvesztem az összes kapcsolatomat, mert azoknak az embereknek tartoztam, akiket a legjobban szeretek. Tudtam hogy elveszítettem az összes érzelmi, és anyagi tárgyi kötődést is. Semmim se maradt. nem maradt amin aggódjak, és nem maradt amin vágyódjak, tervezzek. Az ember azt hiszi, hogy ez a vég, majd meglepően tapasztal egy nagyon nyugodt érzést, majd egy hónapon belül megtapasztal egy teljes átváltozást. Elveszti az anyagi világhoz való kötődést, de cserébe a Jóisten megajándékozza a tudással, felismeri önmaga működését. Kitör a mátrixból, a hernyóból pillangó lesz. Eleinte nem érti mi történik, késztetést érez, hogy felfogja, megértse mi történik vele, amihez hatalmas figyelme van, de még úgy is évekbe telik megérteni. Legalábbis nekem. Majd késztetést érez, hogy segítsen tudatára ébredni a többi embernek valódi önvalójukról, segítsen megértetni velük, hogy energialények, hogy tudatállapotukon múlik, hogy újra olyan boldogok lehessenek mint gyerekkorukban voltak, újra annyi testi erejük lehessen, újra olyan lehessen az agyuk mint a szivacs, egészségesek lehessenek, megfiatalodhassanak, és sok egyéb csoda. Ezek csodák, de hála az Istenek érthető csodák, megtörténhetnek.

Először akkor lettem figyelmes az életenergia figyelmem általi megnyilvánulására, amikor egy hónap után mégis úgy döntöttem, hogy nem adom fel, felállok, és megkeresem az okokat, hogy miért történt ez az életemben. Nem állítom, hogy nem hibáztam, de a szándékom tiszta volt, nem csak a pénzről szólt a munkám, hanem a szeretetről is, és kreatív voltam, és sikeres, az emberek hálásak voltak programoknak. Volt egy erdei iskolám, amelyet nagyon szerettek a diákok. Egy farm amit nagyon szerettek a helyiek. Egy vendéglő amit szintén nagyon sokan szerettek. Megakartam érteni, hogy ennyi csodálatos programot hogyan tud elsöpörni a pénz, a bürokrácia. Egy hónap után asztalhoz ültem, és elkezdtem leírni a gondolataimat, elkezdtem kérdéseket feltenni, gondolkodni, és válaszokat kikövetkeztetni. És nagyon gyorsan válaszokat kaptam, alig bírtam leírni a gondolataimat, az agyam olyan hatékony volt, mint egy szuperszámítógép. Ma már értem miért tudtam egyszerre 50 mozaikképet mozgatni, egyszerre 50 gondolatképet összehasonlítani, ok-okozati összefüggéseket megérteni. Míg azelőtt talán jó ha 5 mozaikkal tudtam egyensúlyozni. Ugyanúgy ahogy az életenergia kiürül egy veszekedés után, és nem marad figyelmünk a gondolatfeldolgozáshoz, ugyanúgy hatalmas figyelmünk lesz, nagyon sok gondolatot tudunk feldolgozni ugyanannyi időegység alatt, ha feltöltődünk életenergiával egy kirándulás alatt, vagy egy szerelmes időszak alatt, vagy egy olyan hónap után, ami velem megtörtént. Lényeg, hogy hosszabb távon kikapcsolva maradjon az agyunk, és nyugodtak legyünk.

Akkor lettem ebben a folyamatban biztos, amikor később, két évvel később a tudatra-ébredésem után már félig tudatosan kitágítottam az életenergia-áramlásomat. Ez egy nagyon meghatározó élmény volt, amely nagyon sok adattal szolgál azóta is, hogy logikusan felfogjam tudatunk működését. Ahogy a negatív gondolatok végett lecsökken a testen átfolyó életenergia-áramlás, úgy tudatosan tudatos gondolatteremtéssel, létrehozhatunk egy olyan tudatállapotot, melynek köszönhetően nagymértékben kitágul az életenergia-áramlás. Amely ha megtörténik, akkor hirtelen hatalmas változásokat érzékelünk a testünkben, amelyek erősebb élményt nyújtanak, mint egy orgazmus. Felejthetetlen. A szeretet váltja, a mélyen szeretettel, önzetlenséggel, hálával átitatott gondolatok tudják teljesen kinyitni a szívcsakrát, melynek hatására légzésenként sokkal több életenergia érkezik a testünkbe, mint valaha az életünkben. Ez a hirtelen életenergia-megnövekedés, legjobban a figyelmünkben nyilvánul meg. Arról már beszéltünk, hogy az izmok hatékonyabbak, hogy az immunrendszer hatékonyabb, hogy abelső szervek hatékonyabbak, hogy az agy hatékonyabb magas életenergia-szintnél, de arról még nem, hogy hogyan reagál az 5 érzékszervünk a megnövekedett életenergia-beáramlásra. A légzésváltásnál azt vettem észre, hogy hirtelen minden illatot érzek, mindent látok, egyszerre látom a felhők formáját, a madarakat a faágon, a rovarokat körülöttem, hallom az egész környéket. Nem csak a rét hangjai érik el a tudatomat, nem csak a rét hangjait fogom fel, hanem a távolban az autókét, a város hangjait is. Ennek az élmények köszönhetően értettem meg a gondolkodás megváltozásának az okait is, mert ekkor értettem meg, hogy az életenergiának köszönhetően, a figyelmem megosztódva is erős, egyszerre több csatornából is képes eljuttatni az információt, adatokat a tudatomig. Hogy egy másodperc alatt lehetséges, hogy a környezetemből 2 dologra leszek figyelmes, például arra hogy a szellő simogatja az arcomat, és a nap melegíti a bőrömet, vagy egy másodperc alatt tudatosíthatok 50 információt is, és ez csakis az életenergiától függ, hogy mennyire bőséges, mennyire tudja kiszolgálni a figyelmemet. Irányuljon a figyelmem befele az agyamhoz, gondolatokat feldolgozni, vagy kifele a jelenlétbe megfigyelni a környezetemet, vagy vegyesen. Hatalmas boldogságnak, szeretet érzetnek éli meg az ember az ennyire erős életenergia-áramlást, és eksztatikus élmény ennyire erősen érezni, tudatosítani a környezetet, az ember szinte úgy érzi, hogy az érzékszervein keresztül összeolvad, összekötődik a környezettel. Megértettem, hogy gyerekkorban sokkal szebb hely a világ, sokkal pezsgőbb, sokkal több információt érzékelünk, sokkal erősebben érezzük a környezetünket.

Ma már értem, hogy hogyan lettem képes megérteni a világunk működését, miért kaptam rögtön válaszokat, miért lett az elmém szupergyors, hatékony, miért tudtam 50 mozaikképpel egyszerre zsonglőrködni. Ez nem csoda, ez életenergia, erre mindenki képes, aki képes félelem-mentes tudatállapotba hosszabb távon bekerülni. Annyira gyanús volt a változás, hogy mértem két alkalommal IQ tesztet is, és a normál 108-ból az első alkalommal 123 lett, majd a második alkalommal, egy évvel később 139 lett. Ez se csoda, hanem életenergia. Mérd meg az IQ tesztedet miután a kirándulásból hazatérsz, és a kirándulás alatt sikerült kikapcsolódnod, sikerült befejezni a gondolkodást, sikerült elfelejteni, hogy ki vagy egy hét erejéig. Mielőtt visszakapcsolod az agyad, mérd meg az IQ teszted, és megbizonyosodsz arról, hogy az itt leírtak nem csodák, hanem az emberi energiarendszer megértése. Nem csoda ha felerősödik az immunrendszered, ahogy az se csoda hogy zseniális lesz a gondolkodásod, vagy szuper-érzékenyek lesznek az érzékszerveid. És ez még mindíg csak a kezdet. Miután elkezdtem feltenni a kérdéseket a világunkról, és könnyen megértettem az össze-függéseket, a hatékony gondolkodással egyre tovább mentem, egyre mélyebb kérdéseim lettek az ok-okozati összefüggések megértése által, így jutottam el a félelem megértéséhez, majd ezután értettem meg mit jelent a szeretet. Akit érdekel, annak elküldhetem ezt az első írást, 33 oldal. Lépésről - lépésre eljutottam a lélekig, majd megértettem egy nagyobb képet. A megértés által egyre pozitivabbnal láttam a létezés értelmét, egyre boldogabb lettem, a következő két hónapban napi szinten a megnövekedett figyelemmel, rengeteg pozitiv gondolatot hoztam létre, egyre tisztább lett a piramis, egyre pozitivabb lett a tudatállapotom, amelynek eredményeként természetessé vált a mély légzés, a szeretet energia áramlása, a szeretet érzelem tapasztalása, sugárzása. Ez a következő csoda, nem csak szuper-gondolkodásunk lesz, erős immunrendszer, szuper-érzékenység, hanem szeretetet kezdünk érezni egész nap, és mély nyugalmat, elégedettséget, boldogságot. Ha benne maradunk ilyen szintű folyamatos életenergia-áramlásban, akkor a testben a megértésem szerint változások történnek.

A dns érzékelheti a tartósan magas életenergia-szintet, és beindíthat változásokat. Amelynek a legfeltűnőbb eredménye, hogy az ember figyelmes lesz az érzelmei áramlására. Ennek köszönhetően az ember tükörképet kap a gondolatai áramlásáról, mert az érzelmek a gondolataink energia megnyilvánulásai. Ha ez a rendszer kialakul, akkor az ember tudatossá válik. Nem kell lelki törés, elég ha az ember elkezd meditálni, ha meditálással, sok meditálással egy hónapon, vagy több hónapon keresztül elér magasabb életenergia-áramlásokat. Akárhányszor megjelenik a szükséges szint, a dns változni kezd. Ghunagria egy gurutól tanult, hosszú évekig meditált, és ő tudatos az érzelmek változására. Ugyanazt érzem én is. Neki nem volt ilyen mély lelki törése, ő egy guru által fejlődött ki. Ez bizonyíték arra, hogy a kapu mindenki előtt nyitva áll. Ha feltudod adni az anyagi világot, eltudod engedni a vágyaidat, érzelmi és tárgyi kötődéseidet, akkor rövid idő alatt átalakulsz, de ez nagyon nehéz. Én hat hónap után visszarezegtem, és azóta is kutatom az okokat, hogy hogyan kerülhetek újra tartósan szeretet energia légzésbe. Annak ellenére, hogy egyre jobban megértem az okokat, sokszor elvesztem a tudatosságot, és beengedek negatív gondolatokat, alig vagyok képes tudatosan kikapcsolni a bal agyféltekémet. de dolgozom magamon, gyakorolok, és lépésről-lépésre egyre könnyebben megy.

Tudom hogy Jézus, Buddha ezen az úton járt. Már biztos vagyok benne, hogy az ember sokkal több, mint amennyit elmondtak nekünk, nagyon sok nagyon erős tapasztalásom volt, amelyeket most már logikusan is megértek, logikusan is visszaigazolok, tudatosan is kitudom váltani az érzeteket, tapasztalásokat. Ez biztossá tesz abban, hogy jó úton haladok. Ha nem is egy mátrixban vagyunk, azt nem gondolom, hogy gépek vannak a folyamatok mögött, de valami energiamezőnek lennie kell, amely sok mindenre magyarázatot ad. Egy biztos, hogy a tudatot fellehet szabadítani, szeretet a kulcs, a szeretet szintű gondolatok megszületése, és tartós fenntartása, vagy úgy is kifejezhetjük hogy a félelem teljes hiánya. Ha tartós az energiaszint az ember teste elkezd átalakulni. Nem a pénzért vagyunk itt, sokkal több az ember az állatnál már. A tudatunknak, a gondolkodási képességünknek köszönhetően megnyitódhat előttünk egy tágasabb valóság, a lélek világa, az energiák világa, ha képesek vagyunk legyőzni a félelmet, a képesek vagyunk átvenni a bal agyfélteke felett tudatosan az irányítást, ha képesek vagyunk önuralmat gyakorolni a testi vágyakkal szemben. Ha ez megtörténik, akkor az ember elhagyja az állati szintet, és felemelkedik ahogy azt Jézus, vagy Buddha tette, és még sok-sok névtelen az évezredek során. Mindannyian potenciális, lehetséges Jézusok vagyunk, csakis a tudatunkon, tudatállapotunkon, szeretet érzelmeinken múlik az átváltozás. Késztetést érzek, hogy saját tapasztalataimat feldolgozva a megértést tovább adjam, mert a felemelkedett emberi állapothoz, a jelenlegi emberi lét szenvedés. Csak véletlenszerűen vagyunk pár pillanatra boldogok, amikor belegondolunk hogy finomat eszünk, vagy szeretkezünk, vagy gyerekünk született, vagy szerelemesek vagyunk, kiszolgáltatott az érzelmi állapotunk a tudatlan negatív gondoskodásunknak, az állandó aggódásnak, félelemnek. Nem értjük önmagunk működését, nem értjük létezésünk célját, elhisszük hogy csak egyszer élünk, hogy hús és vér vagyunk, tudatlanul szolgálunk háborúkat, gyűlöletet, más emberek kapzsiságát szolgáló céljait. Az ember egy csodálatos lény, az univerzum egyik legcsodálatosabb teremtménye, csak annyi kell hogy erre rájöjjön, hogy legyőzze a félelmeit, kiszabadítsa a tudatát a testből, a bal agyfélteke uralma alól, és elkezdjen szeretni. Ez a felemelkedés kulcsa, ez a mennyország kulcsa.

Sokunk látta a mátrix című filmet, ez után a cikk után megbizonyosodhatsz arról, hogy van mit keresni, ahogy Neó is kereste egész életében az igazságot, szomjazta az igazságot, így napjainkban is rengetegen érzik, hogy sokkal több a világ, mint tudják. Ezek a cikkek segítenek a tudatosulásban, felismerésben, igazság keresésben. Nem bolondultál meg, pont ellenkezőleg, elkezdtél felébredni. Ne félj, menj tovább, és meglásd csodák várnak rád.

Sikeres felemelkedést kívánok mindenkinek! Szeretlek benneteket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése