Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. november 23., péntek

Borska meséi: Odavagyok.


-Odavagyok.
-Odavagy?
-Igen, oda.
-Hova vagy oda?
-Nem hova, hanem kiért.
-Kiért vagy oda?
-Érted.
-Értem?
-Érted!
-Értem. Mi miatt vagy oda értem?
-Csak úgy, mert jó odalenni érted. Szeretem nézni a szemed, mert látom benne a tó kék vizének életét. Szeretem nézni a kezed, mert benne látom szívednek minden rejtekét. Szeretem hallgatni a mélyről búgó hangodat, mikor elpihenek a tekintetedben. Szeretem látni ahogy teszed a dolgod körülöttem, értem. Odavagyok, mert ebben az odaadásban benne van a lelkem, benne van minden örömem. Szeretettel adom neked, aki vagyok, s kíváncsian várom ebből még mi az amit láthatok. Örömteli odaadással hagyom, hogy legyél nekem, s ebben a jelenlétben engedem, hogy oda legyél értem.
Borska

Kép: Gapchinska


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése