Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. január 3., szerda

Az érzelmek szigete.


Érzelmek szigete.

 
Egyszer volt hol nem volt, egy nagyon régi időben, volt egyszer egy sziget, amelyen az emberek összes érzelme lakott.
A Jókedv, a Szomorúság, a Tudás és mint minden más érzelem, a Szerelem is.

Egy nap közölték az érzelmekkel, hogy a sziget el fog süllyedni.
Így hát az érzelmek fogták magukat, felszerelték a hajóikat és elhagyták a szigetet.
Csak a Szerelem akart az utolsó percig maradni.

Mielőtt elsüllyedt volna a sziget, a Szerelem végre segítséget kért.
A Gazdagság ment el egy luxushajóval.
A Szerelem megkérdezte: 
- "Gazdagság, el tudnál engem vinni ?" 
- "Nem, én nem tudlak elvinni. A hajóm tele van arannyal és ezüsttel.. Itt neked nincs helyed."

Így hát megkérdezte a Szerelem a Büszkeséget, amelyik szintén egy nagyon szép hajóval haladt el előtte. 
- "Büszkeség, kérlek szépen, elvinnél engem?"  
- "Szerelem, én sajnos nem tudlak elvinni, " mondta a Büszkeség, "Itt minden tökéletes, te megrongálhatnád a hajómat"

A Szerelem megkérdezte a Szomorúságot, aki elment mellette. 
- "Szomorúság, el tudnál engem vinni?" 
- "Oh, Szerelem, " mondta a Szomorúság "én annyira szomorú vagyok, hogy egyedül akarok maradni."

A Jókedv is elment a Szerelem mellett, mert ő annyira jól érezte magát, hogy nem is halotta hogy a Szerelem hívja öt.

Hirtelen azt mondta egy hang: 
- "Gyere kedves Szerelem, én elviszlek téged."
Egy öreg beszélt. A Szerelem annyira hálás és boldog volt, hogy egészen elfelejtette megkérdezni az öreg nevét.
Amikor partra szálltak az öreg elment.

A Szerelem észrevette, hogy nagyon sokat köszönhet neki és megkérdezte a Tudást:

- "Tudás, meg tudod nekem mondani, hogy ki segített nekem ?"           

-" Az Idő volt az." mondta a Tudás. 
- "Az Idő?" kérdezte a Szerelem.  - "Miért segített nekem az Idő?"                                                         
A Tudás erre azt felelte: - "Mert csak az Idő érzi, hogy mennyire fontos az életben a Szerelem...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése