Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2019. január 29., kedd

20 mondat, amit minden gyerek megérdemel.

A szentesi kórház gyermekosztályának folyosóján, volt fényképezve. A mellékelt kép valódi.

20 mondat, amit minden gyerek megérdemel:

- Olyan büszke vagyok rád!

- Szeretlek!

- Te vagy a legfontosabb az életemben!

- Mindent meg tudsz oldani!

- Okos vagy!

- Érted bármit megtennék!

- Bízom benned!

- Ezt tényleg jól csináltad!

- Nagyon különleges vagy!

- Én mindig ott leszek neked!

- Hiszek benned! Erős vagy!

- Jó, hogy vagy nekem!

- Nagyon ügyes vagy!

- Kivételes, bátor vagy!

- Nekem mindent elmesélhetsz!

- Köszönöm, hogy segítesz nekem!

- Gyönyörű vagy!

- Jobb veled a világ!

- Jó testvér vagy!

- Köszönöm, hogy ilyen vagy!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése