Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2019. augusztus 9., péntek

Mosolyogni

Mosolyogni


Milyen jó érzés boldog embereket látni, milyen szép, amikor valaki mosolyogva jön szembe velünk az utcán. Ha jó dolgok történnek velünk, ha egy nap sok szépet láttunk, sok jóságot láttunk, sok szeretetet láttunk, akkor nap végére mosolyogni fogunk. Ha sok ilyen szép napunk van, akkor egy idő után már mosollyal ébredünk fel, és egész nap mosolygunk.

Nagyon sok spirituális tanítás van, nagyon sok spirituális tanító van. A tanítások az önismeretről szólnak, próbálják megtanítani az embert a tudatos életre, gondolkodásra, hogy az ember minél boldogabb lehessen. Edisonnak akkor bizonyosodott be, hogy jó úton jár, helyesen gondolkodik, amikor a villanykörte világítani kezdett. Egy spirituális tanító úgy bizonyosodhat meg arról, hogy tanításai helyesek, ha tanítvány egyre többet mosolyog. Kevés olyan tanító van, aki mosolyog. De vannak, és az ő tudásuk a legtisztább. Ők saját életükkel bizonyítják, hogy tanításaik helyesek, képesek elvezetni az embert a tartós, kiegyensúlyozott boldogsághoz. Tartós mosolygáshoz.

Én önkéntelenül, tudattalanul meditáltam több hónapon keresztül pár évvel ezelőtt. Az életem hirtelen megváltozott, elengedtem, elfogadtam a múlt veszteségeit, és elvesztettem a jövőképet is, sokáig feladatok nélkül maradtam, sokáig gondolkodás nélkül maradtam. Három hónap meditálás eredményeként, két évig mosolyogtam. Ebben az időben kutatni kezdtem egy technológiát, megismerkedtem egy olyan emberrel, aki hasonló témában kutatott, egy ideig egy helyen laktunk. Nagyon jó barátok lettünk, fél évig egy házban éltünk. Azóta évente párszor találkozunk, és olyankor azt mondja, hogy ő benne nagyon megmaradt, hogy én állandóan mosolyogtam abban az időben. Nem vettem észre magamon, ahogy nem vettem észre a változást sem, lassú folyamatok eredménye, hogy az ember tartósan mosolyogni kezd, semleges az arc kifejezése, vagy akár mogorva a kifejezése.

A mosoly jól jelzi, hogy tele vagyunk szeretettel, a mogorva arc kifejezés jól jelzi, hogy sok rossz történt velünk, sok negatív gondolatunk volt, sokat voltunk dühösek, frusztráltak, idegesek. Figyeld meg magad, állj meg és nézz a tükörbe. Nézd meg az arckifejezésed. Ha semleges az arckifejezésed, vagy egyenesen mogorva, akkor ideje van a környezet változásnak, ideje van a kikapcsolódásnak, pihenésnek. Menj el egy napot kirándulni, nézd meg a szép erdőket, folyókat, felhőket, naplementét. Szeress. Csinálj valakinek valami jót, lásd, hogy valaki neked örül, vagy annak örül amit mondtál, vagy tettél. Addig csináld, amíg el nem kezdesz mosolyogni. És másnap megint keresd meg a pozitív dolgokat a világodban, egészen addig amíg el nem kezdesz mosolyogni. Így egyre boldogabb leszel, egyre magasabb lesz az energiaszinted, egyre egészségesebb leszel, egyre nagyobb lesz a felfogásod. Ez a legjobb ami történhet veled. 
Talán.

Sardnargis


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése