Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2019. július 6., szombat

Lelkesedés 2 - Sardnargis

Lelkesedés 2


Amikor az ember szerelmes, olyankor madarat lehet vele fogatni. Rózsaszín szemüvegen keresztül látja a világot, mindenben csak a szépet, jót, pozitívat látja meg. Nem sokat alszik, mégis kipihenten ébred. Estére se fárad el. Sokat viccelődik, nevet, mosolyog, boldog. Lelkes. Lelkesedik.

Még valami megváltozik, a táplálkozása. Minél hosszabb ideje lelkesedik, annál kevesebb, és könnyebb táplálékot kíván. Gyümölcsöket, zöldségeket. Fogyni kezd, ha túlsúlyos. Szoktuk mondani, - hogy mi van szerelmes vagy, hogy így lefogytál? A gyerekek, a pici gyerekek egész nap lelkesednek, szaladgálnak, nevetnek. Minél lelkesebbek, annál kevesebbet akarnak enni. A nagymamának főzőkanállal kell a gyerekeket asztalhoz ültetni. Még a palacsinta se kell, ha nagyon lelkesek, boldogok, nagyon belemerültek a játékba.

Pár éve pár hónap leforgása alatt megváltozott az egész életem. Először egy trauma ért, minek köszönhetően hetekre csendben maradtam, gondolkodás nélkül maradtam, nem láttam értelmét a jövőmnek, úgy éreztem, hogy elveszítettem mindent. A csendben, kikapcsolt elmében valami történt, valami megváltozott. Intuitív módon gondolatok kezdtek érkezni, kérdéseket tettem fel, és a szívemből válaszok érkeztek. Megbizonyosodtam róla, hogy valami nagyon furcsa dolgot tapasztalok, amit 34 évig addig sose. Oldalakat írtam tele, amelyeket úgy olvastam magam után vissza, mintha nem én írtam volna. Nem volt annyi élettapasztalatom, - vagy ha volt, akkor tudat alatt, - hogy képes lettem volna annyira összetett összefüggéseket összerakni, megérteni, - amelyeket leírtam. Ez a folyamat fellelkesített. Rádöbbentem arra, hogy a vallási próféták, szentek, csodatevő emberek, akár igazak is lehettek. Rövid idő alatt nagyon sok könyvet, írást elolvastam ezekről az emberekről, melyek heteken keresztül állandó szinten tartották a lelkesedésem.

Elkezdett változni a táplálkozásom. Az egyik legmegdöbbentőbb változás, a húsevés befejezése volt. Egy belső hang, érzés, sugallat, egyik napról a másikra arra ösztönzött, hogy változtassam meg az étkezési szokásom. Egy hónap leforgása alatt négyszer voltam hirtelen rosszul, minden előzmény nélkül, és minden folytatás nélkül. Ezt a tipikus rosszullétet azelőtt sose tapasztaltam, viszont az elmúlt 4 évben többször megtapasztaltam, azóta is. Mint egy mérgezés, erős gyomorrontás, hirtelen teljesen leáll az emésztés, émelygés, migrénes fejfájás, hányinger keletkezik. Egy darabig, akár órákig benne van az ember ebben a gyötrődésben, majd hirtelen alul, felül mindent kiad magából. Teljesen kiürül az emésztőrendszer, a nyomás azonnal megszűnik, azonnal jobban van az ember. Másnap reggel nem, hogy nincs rosszul, hanem kirívóan jól van. Nagyon lelkesedve ébred. Ez egy nagyon furcsa rosszullét, nagyon tipikus, furcsa tünetekkel, következményekkel. Ma már tudom, hogy négy éve, nagyon gyorsan emelkedett a rezgésem, azért volt egy hónap alatt négyszer ez a tipikus rosszullét.

Azóta szépen táplálkozok, de vannak időszakaim, amikor felborul a rendszer, és több alacsony rezgésű ételt eszek. Már tudom, mikor következik a rosszullét. Viszont azt csak nem rég ismertem fel, hogy minden alkalommal lelkesedek másnap reggel, majd egész nap. Tipikus kisgyermek, szerelmes ember, kiránduló ember tünetek. Sok energia, derű, boldogság. Elgondolkodtam a böjtön, a vallások ajánlják a böjtöket. Azt gondolom, hogy a táplálkozásunknak nagyon sok köze van a lelkesedésünkhöz. Ha valamit nagyon pozitívnak ítélsz meg, akkor megjelenik a gondolat érzelme, energiája, ami emelni kezdi a rezgést, megjelenik a lelkesedés. És változni kezd az étvágyad. Viszont ez visszafele is igaz. Oktalan derűt, boldogságot, lelkesedést fogsz tapasztalni, ha képes vagy kiüríteni a tested, böjtölsz, kevés, és magas rezgésű ételt eszel. Legalábbis a rosszulléteket követő másnapjaim, ezt mutatják. Valamint a buddhista kolostorok szokásai is ezt mutatják, bármely furcsa, a papok, tanítványok, reggelente meleg sós vizet isznak, és hánynak, hasmenést csinálnak maguknak. Talán ez a cikk megmagyarázza, ezt a nagyon furcsa szokást.

Megvan, hogy mit kell enni, napjában hányszor kell enni, mert az orvos tudja, anyuka, nagymama tudja. De mi van akkor ha pont itt rontjuk el? Mert megeszed amit meg kell, napjában többször, ahogy a többiek, állandóan emésztesz. Ami megakadályozza a lelkesedésed, csak akkor tudsz lelkesedni ennyi emésztés mellett, ha valamit nagyon jónak látsz, nagy öröm előtt állsz. Oktalanul nem megy a táplálkozásod végett. Talán. Itt még nagyon sok a talán, csak hangosan gondolkodok.

Miért fontos a lelkesedés? Közel öt éve írok intuitívan, és logikusan is. Csak itt a facebookon több, mint 500 cikket írtam. Edison több, mint ezer villanykörtét gyártott, mire egy világítani kezdett. Sok helyen hibáztam az 500 cikkben, az egyik legnagyobb hiba a lelkesedéssel kapcsolatos felismeréseim voltak. Azaz, nem hiba, mert a hiba a tanulás eszköze, hiba nélkül nincs fejlődés. Még kevésbé tisztán értettem a lelkesedés metafizikai folyamatát. Ott akadtam el, hogy a lelkesedés egy feszült, izgalmi állapot, meglátásom szerint nekünk a nyugalomra kellene törekedni. Párszor megemlítettem a hurrikán példáját magyarázatként, amely mostani megértésem alapján, talán legközelebb volt az igazsághoz. 

Azért fontos a lelkesedés, mert a lelkesedés közben emeljük a rezgésünk, életenergia szintünk. Képzeld el, hogy van körülötted egy hurrikán. Egy hurrikán közepében állsz. A hurrikánoknak van egy hosszanti tengelyük, hátgerincük, amelyet a hurrikán szemének nevezünk. Minél nagyobb a hurrikán, annál szélesebb ez a tengely, ez a szem. Mi növelhetjük a hurrikán méretét, és azzal együtt az energiaszintünk, és csökkenthetjük is. Amikor lelkesedünk, olyankor emeljük. Emeltünk valamekkora energiaszintet, majd egy darabig kiegyensúlyozódunk azon a szinten. Megnyugszunk. Így van dualitásban a feszültség a nyugalommal. Pozitív, vagy negatív feszültség a nyugalommal. Lelkesedés, vagy idegeskedés a nyugalommal. Emelkedés, vagy csökkenés a nyugalmi, nullpontokhoz képest. Minél magasabb szintekre emelkedtünk fel, annál nagyobb nyugalom érzetünk van a nyugalmi pontban, annál erősebb a jelenlétünk. 2014-ben nagyon hosszú ideig, nagyon erőteljesen lelkesedtem. Amikor már nem bírtam az energiát, olyankor felhívtam egy barátnőmet, megosztani vele a boldogságom, energiám. Elmondása szerint, az első alkalom után amikor felhívtam, miután letette a telefont sírni kezdett. És nem tudta, hogy miért. Két évvel ezelőtt pár hét folyamatos lelkesedés után szintén elértem egy nagyon magas rezgést, ekkor a nagynéném kezdett sírni a telefonban. Szintén megmagyarázhatatlanul. Azt gondolom, hogy energiát adunk át, ami hirtelen kilöki a másik emberből az alacsony szintű energiát, fájdalmat, szomorúságot, ami sírással távozik. És utána jobban érzi magát, boldogabb. A lelkesedés ellentéte az idegeskedés, amikor elkezdünk energiát veszíteni, a hurrikán zsugorodni kezd. Amikor nagyot süllyedünk, olyankor nagyon rideg érzés megtapasztalni az új nyugalmi pontot. Szürke a világ, nincs energia az érzékszerveinkhez, gyenge a jelenlétünk. És ami marad, az is csak a negatívhoz vonzódik. Több hetes idegeskedés után fonnyadni kezdünk, hirtelen öregedni kezdünk a lecsökkent energiaszintben. Szerelmesen, több hetes lelkesedést követően látványosan fiatalodunk, a megnövekedett erőtérben.

Sokat kell lelkesedni, hogy nagyra növekedjen a hurrikán. Hogy aztán a nyugalomban, nullpontban, hurrikán szemében, hatalmas energiák áramoljanak keresztül a testünkön. Fontos a táplálkozás, mert úgy néz ki, hogy nagyban befolyásolja a folyamatos lelkesedéshez szükséges testi állapotot. Ha szeretnél kipihenten ébredni, estére is dinamikus lenni, boldog lenni, viccelődni, mindenben csak a szépet, jót, pozitívat meglátni, - akkor próbáld ki a böjtöt, majd figyeld meg magad a következő napon. Én már tudom hova vezet ez az út, tapasztaltam egy nagy adagot belőle. Ez az út, mindenki előtt nyitva áll, mindenki létrehozhat egy hatalmas energia örvényt maga körül. Nem kell hozzá szerelmesnek lenni, gyermeknek lenni, nyaralni, - tudatos élettel elérhető. Tudással arról, hogyan rakott össze minket a teremtő. Biztos vagyok benne, hogy tudta, hogy eljön majd a nap, amikor felismerjük. 

Megfigyeljük magunkat, és összerakjuk a mozaik darabkákat. Gondolkodj el azon amit írtam, nézd meg az élettapasztalataidat, figyeld meg, hogy te is tapasztaltál hasonlókat önmagadon. Szállj ki a mókuskerékből, mátrixból, vedd észre hogy gondolkodnod kell, a fogyasztói társadalom zsákutca. Nem azért vagy itt, hogy egész életedbe pénzt keress, és vásárolj. Ezt nem bírja se a tested, se a bolygó. Azért vagy itt, hogy létrehozz, egy erős energia örvényt magad köré, és felemelkedj. Talán.

Sardnargis


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése