Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2019. július 6., szombat

Érezni - Sardnargis

Érezni


Van öt érzékszervünk, amelyekkel érzünk. Tapintás, szaglás, ízlelés, látás, hallás. Érzem a bőrömön a tapintást, - érzem, hogy hideg a tenyered. Érzem az illatokat. Érzem az alma ízét. Három érzékszerv esetében használjuk az érzem kifejezést. A látás, hallás esetében nem.

Nem csak a három érzékszerv esetében használjuk az érzem kifejezést. A fájdalmat is érezzük, érezzük a testünket belülről is. Érzem, ha fáj a lábam, vagy a fejem. Ahol idegszálak vannak, ott tudunk érezni.

Képesek vagyunk érezni az egész testünket. Sok meditációs gyakorlat kezdődik úgy, hogy ellazítod az egész tested, majd érzed, hogy ellazult a lábad, hasad, nyakad, homlokod. Valamelyik testrészedre irányítod a figyelmed, és ellazítod. Majd figyeled, hogy laza. Érzed, hogy laza. Érzed a tested.

A következő, amit érezni tudunk, az érzelem. Érzem a tapintást, az ízeket, az illatokat, a fájdalmat, a testem feszültségét, vagy lazaságát, - és érezni tudom az érzelmeket is. Amikor elhagyott a szerelmed, összeszorult a mellkasod, és sírnod kellett. A szomorúság érzelme a mellkasban jelenik meg, sírásra készteti az embert, sírással távozik. Vagy amikor csontig hatolt a félelem. Az egész testet átjárta egy kellemetlen energia, amely megbénított.

Keveset tudunk az érzelmekről. Az biztos, hogy érezni lehet őket. Talán külön kell választani őket a testi érzetektől. Az egyik csoportba tartozik a tapintás, szaglás, ízlelés, valamint a belső fájdalmak érzete, vagy a test lazaságának érzete. A másik csoportban az érzelmek vannak. A két csoport kihat egymásra. Ha pozitív érzelmeid vannak, akkor a tested ellazul, légzésed elmélyül. Ha negatív, akkor befeszülsz, légzésed felületes lesz.

Az összes érzelmünk két érzelemből indul ki. A szeretetből, vagy a félelemből. Pozitív, vagy negatív érzelemből. A szívünkben van egy energiakapu, ami kinyitódhat, vagy bezáródhat. Minél jobban kinyitódik, annál nagyobb szeretet érzünk, minél jobban bezáródik, annál nagyobb félelmet érzünk, azaz a szeretet hiányát. Csak párszor tapasztaltam meg nagyobb kinyílást, olyan érzete van az embernek, mintha egy rózsabimbó lenne a szívében, amely kivirágozhat, kinyílhat. De a legkisebb negatív érzelem hatására visszazáródik. Ez a kapu mindannyiunk szívében ott van. Nyitódását, záródását a tudatunk irányítja. Amikor csendesebb az elméd, vasárnaponként, vagy a nap végén amikor már mindennel elkészültél, nyugalomban vagy, olyankor jobban megnyitódik.

Ahogy picivel is nagyobbra nyitódik, több energia kezd befolyni rajta, amit jó érzésnek tudatosítasz, lelki békét ad, nyugalmat ad. Tudatosan nagyobbra lehet nyitni. Meditálással. A szív annál jobban megnyitódik, minél jobban bezárult az elme. Minél jobban gondolat nélkül maradtál. Mint egy mérleghinta, ha egyik nyitódik, a másik záródik. Segítheted a megnyitódást szeretettel, vagy félelem legyőzéssel. Kezd el sorolni, hogy szeretlek-szeretlek. Elég ha csak egy ideig sorolod, nyitni fog a szíveden. Vagy sorold, hogy nincs mitől félned. Ha sikerült hatalmasra nyitnod a szívedet, akkor alig tudsz majd állni, mert annyira ellazultak lesznek az izmaid. Érezni lehet, ahogy áramlik beléd a hatalmas energia. Szeretet érzelemnek érzed nagy koncentrációban.

Én csak percekre tudtam hatalmasra nyitni, viszont egy nagyobb megnyitódásban hónapokat töltöttem el. Megváltozott az életem, nem maradt tervem, elfogadtam az életem, megadtam magam, ezzel együtt gondolatok sem maradtak. Bezártam az elmém, öntudatlanul megnyitottam a szívem. Hónapokig áramlott belém az energia, amely rengeteg változást hozott. Az energia átalakít. 34 évesen újra érezni kezdtem a világot. Tudatos lettem a saját érzelmeimre, érzelmeim változásaira, mely lehetőséget adott, hogy megfigyeljem a gondolkodásom, és érzelmeim közötti összekapcsolódást. Mely megtanított tudatosan gondolkodni. Valamint érezni kezdtem az emberek érzelmeit is. Ránéztem valakire, és éreztem amit érez. De az állatokat is éreztem. Sőt az erdőt is, a várost, magát a Földet is. Földanyát.

Együttérzés. Csak akkor tudsz érezni, ha nyitva a szíved. Emlékszel gyerekkorodban mennyire szeretted a zenét. Ma már nem nagyon érdekel. Már nem élvezed, mert már nem érzed. A zenét érezni kell. Csak nyitott szívvel lehet érezni. Néha az X faktor színpadán megjelenik egy énekes, aki hatalmasra nyitja az emberek szívét egyetlen dal alatt. Olyankor mindenki átél egy hatalmas energiabeáramlást, amit eufóriának, feltétel nélküli szeretetnek tudatosít. Vasárnaponként csendesebb az elme, azaz jobban megvan nyitva a szív. Hallgass vasárnap zenét, lehet hogy érezni fogod. Felnőtt korban megdöbbentő tapasztalás, amikor emlékezni kezdünk a gyerekkori érzetekre. Mennyivel másabb volt a világ, amikor még éreztük. Teljesen más gondolkodva, és érezve.

Keveset tudunk az érzelemről. Szerintem a nyitott szíven beáramló energia tölti az energiamezőnket, amely egy energiatest. Amely valószínű a nyugati gondolkodó embernél átlátszó. Több hónap kikapcsolt elme után, sok szeretet cselekedet után, talán feltölthető fényesre. Én négy éve elkezdtem érezni a kristályokat is, és néha energiagömböt éreztem a tenyeremben. Mintha egy teniszlabdát fognék. Keveset tudunk az érzelmekről. Jézus, Buddha, vagy a mágusok, mind furcsa dolgokat csináltak, valamiféle energiával. Talán a szívből érkező energiával.

Sardnargis


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése