Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2019. július 6., szombat

Felébredni egy szép álomból - Sardnargis

Felébredni egy szép álomból


Az nagyon nem jó amikor felébresztenek egy szép álomból, csalódottságot érez az ember. Elképzelhető, hogy valahol a jövőben az emberiségnek, egyik napról a másikra hasonló élményben lesz része. Csak a ébrenlétről fog kiderülni, hogy olyan, mint egy szép álom, amelyből hirtelen ébredni kell. Ha nem lenne mögöttem öt év spirituális kutatás, ha tovább mentem volna a vállalkozás útján, sikereket értem volna el, akkor biztosan olyan lenne egy nap, mintha álomból ébresztenének. Elmondom miért gondolom így.

Már rég akartam egy tablet-et, hogy tudjak olvasni e-könyveket. Sokat összegyűjtöttem az évek alatt. Kutatok, sok felismerésem van, a témákhoz kapcsolódó anyagokat, hangoskönyveket lehallgatom, tanulmányozom, de a számítógép előtt nem szeretek hosszan olvasni. Most, hogy lett tablet, elkezdtem olvasni is őket.

Az egyik ilyen könyv: Choa-kok-shui mester, a csodálatos prána gyógyítás. Tudom, hogy létezik az életenergia, nagyon sok tudatos tapasztalásom van az életerővel kapcsolatosan. Sok neve van az életenergiának: életerő, életenergia, csí, prána, kozmikus energia. És még sok. Ez a könyv a pránának nevezi, elkezdtem olvasni. Sok érdekességet mond, sok helyen tudtam azonosulni a saját tapasztalataim által, majd jött egy pont ahol elbizonytalanodtam. Kezdett hókusz-póknak tűnni az egész, kezdett elmenni a kedvem az olvasásától. Elmondja, hogy a tenyereket meg lehet tanulni érzékenyíteni az energiára, idővel kilehet tapogatni valakinek az auráját. Ahol betegség van, ott az aura kidudorodik, vagy behorpad körülbelül 10 centimétert. A gyógyító megtisztítja a helyet, majd feltölti energiával. Az elfogadtam, hogy kilehet tapogatni, egyszer egy reikis a fejem tetejére tette a kezét, elég közel, de nem ért hozzám, - kis idő múlva forróságot kezdtem érezni. Valami köze van a kezeknek ehhez az energiához. Azt is elfogadtam, hogy lehet energiát átadni a kézből, talán megértettem egy nagyon furcsa tapasztalásom. Amikor pár éve nagyon megemelkedett az energiaszintem, néha olyan érzésem volt, mintha egy energiateniszlabda lenne a kezemben. Annyira erőteljes volt ez az érzés, hogy többször felfigyeltem rá. A könyv azt tanítja, hogy a tenyér közepéből áramolhat ki az energia, vagy az ujjak végéből. Az ujjak végéből koncentráltabban, sűrűbben.

Ott kezdett komolytalanná válni az egész, amikor a beteg terület megtisztításáról írt. Széttárt ujjakkal harmincszor sepregetni kell a levegőben, majd a kezet le kell rázni egy vödörbe, amiben sós víz van. Mert a sós víz megköti a negatív, beteg energiát. Na itt elbizonytalanodtam.

És akkor jöjjön az álom rész. Gondolkodni kezdtem. Lehetséges ez? El kell kezdenem kisöpörni az energiateret, majd feltölteni? Mennyi köze van ennek a valósághoz? Eszembe jutottak a gyógyítók, akikről olvastam, akik állítólag csodákat csináltak. Jézus, akitől Choa-kok-shui mester is többször idéz. Máté evangéliumában van, hogy egy alkalommal Jézus azt mondja a tömegben, hogy kiért hozzám, mert éreztem, hogy energia áramlott ki belőlem. Bruno Gröning száz évvel ezelőtt rengeteg embert meggyógyított, sok beszámoló szerint érezték az energiabeáramlást. Ha nagyon ritka is, de vannak emberek, akik elérik azt az energiaszintet, amelyből már áttudnak adni. És, hogy ezt hogyan kell? Ki vagyok én, hogy azt mondjam, a sepregetés, hadonászás a levegőben hülyeség.

Akkor ébredsz fel hirtelen az álomból, amikor észreveszed a hasonlóságot Choa-kok-shui mester könyvének illusztrációi, rajzai között, és egyes szentképek között. Akkor teszed fel a kérdést, hogy valóban lehetséges az energiarendszer, és az ember képes megtanulni az energiát kezelni? Hisz ez egy csoda, és hatalmas dolog, iskolában kellene tanítani. Mégse beszélt eddig erről senki. Itt valami nem stimmel. Mint egy rossz scifi, amelyben nem akarják, hogy tudjam, hogy vannak energiáim, amiket megtanulhatok kezelni. Valaki fél tőlem? Valaki fél attól, hogy az emberek, humanoidok tudjanak a saját energiájukról? Mint a mátrix, ahol tudatosan egy irányba vagyunk terelve, csak a pénz, anyag, birtoklás, csak a fizikai világ, amelyben halandó az ember. Amelyben nehéz kinyitni, megnyitni a tudatot erre a másik világra, mert senki se hisz neked, senki nem tud róla, nevetségesnek tartja. És ha egy nap kiderül, hogy igaz, akkor az csoportosan olyan lesz az emberiségnek, mintha álomból ébredne. Mert a gyógyítás csak a kezdet. A glória is valós, meg a sok feljegyzett csoda is. Az ember energialény, sok mindenre képes. Nézd meg jól a csatolt képeket, nézd meg, hogy a szentképek milyen sok helyen mutatják az energiaátadást. Nekem sok szent képem van, mert pár éve felfedeztem egy összefüggést a különböző vallások között, akkor közel 5 ezer képet átnéztem. Nem tettem közzé, mert valóban ébresztő lenne, és még nincs itt az ideje. Szerintem se. Először meg kell értenünk az energiarendszert, hogy el is tudjuk magyarázni az összefüggéseket. Most mégis valamennyit közzé teszek, ennyi belefér.

Pont ma olvastam a hírek között, hogy az Oroszlányi postás munka után gyógyít. Olyan sok ilyen gyógyító van, természetgyógyászok, akiket kinevetnek. Az a helyzet, hogy ezeknek az embereknek fogalmuk sincs a metafizikai háttér-folyamatokról, de amit csinálnak az működik. Persze vannak élelmes csalók, de sokan vannak a képességekkel született emberek is. A kezük kitapintja az aurát ösztönösen is, nem kell tanulniuk. Úgy születtek, hogy tudják csinálni. Érzik amikor energiát adnak ki magukból. Sokan látnak is közben. Látják a beteg energiarendszerét. Én már sokat kutattam ezt a kvantumvilágot, kezdem érteni hogyan működik, idővel megírom a könyveimet, amelyben tudományosan feltárom az egész energiarendszert. Álomvilágból fogunk felébredni, az anyag álomvilágából. Az életenergia hétköznapi fogalom lesz, iskolák fogják tanítani a kezelését. Talán.

Sardnargis


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése