Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. december 19., szerda

Mátrix 3. rész.

Mátrix 3. rész.


Vannak olyan időszakaid, amikor látszólag oktalanul rosszul alszol? Milyen okai lehetnek a rossz alvásnak? Stresszes időszakon megyünk keresztül, vagy lefekvés előtt sokat eszünk. Ilyenkor sok embernek rémálmai, vagy kelekótya álmai vannak. Egész éjjel álmodunk, mindenféle baromságot, többször felriadunk, forgolódunk. Reggel úgy kelünk ki az ágyból, mint akit egész éjjel vertek. Lehangoltak vagyunk, komor az arckifejezésünk. Nem értjük mi történt velünk, senki nem rontotta el a kedvünk, mégis kedvtelenül ébredtünk.

Én jó ideje kutatom az emberi életenergia rendszert. Tisztában vagyok az oktalan hangulatváltozások kiváltó okaival. Amikor az életerő szintünk felemelkedik, olyankor oktalanul mosolygunk. Az életenergia emelő gyakorlatok után az ember belső békét, szeretetet érez, és szelíd, oktalan mosoly van az arcán órákon keresztül. A szánk felfele görbül. Amikor az ember életenergia szintje lesüllyed, olyankor megjelenik a lefele görbülő száj, kedvtelenség, lehangolt állapot. Természetes körülmények között a le, és felhangolódást a gondolataink irányítják, ha elmegyünk egy vidámparkba, egy óra alatt figyelmünket száz csodára irányítjuk, akkor töltődést érünk el. Pozitív gondolatokat kell áramoltatni, olyankor kezdődik el a töltődés. A nyaraló emberek, a szerelmes emberek egész nap szelíden mosolyognak. Energiát olyankor veszítünk, ha figyelmünket intenzíven, nagyon erőteljesen negatív gondolatokra irányítjuk. Egy óra veszekedés, vitatkozás teljesen lemerít minket, szánk lefele görbül, elment a kedvünk az élettől is. Ezek megfigyelt, érthető, logikus életenergia folyamatok. De mi történik alvás alatt? Miért ébredünk fel lehangoltan? Egész éjjel álmunkban veszekedünk valakivel?

Én tisztán élek, vegán vagyok, nincsenek félelmeim, tudatosan irányítom a gondolataim, nincs stresszes életem. A rossz alvást kiváltó okok nálam ki vannak zárva. Mégis azt tapasztalom, hogy minden hónapban vannak olyan napok, amikor kimerülten ébredek fel. Rosszul alszok, furcsa álmaim vannak, forgolódok. Könnyen figyelem a gondolataimat, könnyen megfigyelem az érzelmi állapotomat, a spirituálisan értelmezett éberség, nálam már elég könnyen megy. Így vannak olyan reggelek, hogy tudatosítom, hogy a béka segge alá csúsztam vissza energetikailag. Az ok? Ismeretlen. Felébredek, és elkezdem az életenergia emelő tudatgyakorlatokat. Ami lehangoltan sokkal nehezebb, mert a negatív gondolatok kapnak erőt az alacsonyabb életenergia szinten. Nem idegesítenek, tudomást veszek róluk, felfogom, hogy ítélkezek. Eszembe jut egy ember, akivel régen konfliktusban voltam. Panaszkodok, felidézem a sérelmeket. Ez az öreg magnószalag fut a fejemben. Eltelik egy perc, és éberen felismerem, hogy ez lejárt lemez. Tudatosan felidézem azokat a gondolatokat, amelyek felülírják a régi ismerős negatív megnyilvánulásait, előhívom azokat az emlékeket, magasabb energia rezgésű gondolatokat, amelyekben az ismerős szeretetteljes volt velem. Vagy másokkal. Így kioltom a negatív magnószalagot. De ezeken a reggeleken van mire figyelni, mert pár perc után már egy másik negatív szalag indul el. Egészen addig, amíg tudatosan, akarattal nem irányítom legalább fél órán keresztül pozitív gondolatokra a figyelmem, addig lent maradok az alsóbb frekvencián, ahol természetes a negatív gondolkodási mód. A pozitív gondolatokkal elkezdem a töltődést, elkezdem megemelni az éjjeli lecsökkent életenergia szintet. Körülbelül délre visszatornázom magam, újra harmonikusak a gondolataim.

Még nem tudtam megfigyelni ciklikusságot ebben a folyamatban, mert nem fogtam fel, hogy mi történik itt valójában. Ebben a cikkben összegzem az eddigi megfigyeléseimet, talán most több megértéshez jutok, a háttérben történő életenergia folyamatokkal kapcsolatban. Sokat emlegetem a négy évvel ezelőtt történt erőteljesen megemelkedett időszakomat, mert akkor voltak a legfurcsább tapasztalásaim. Fél évig erőteljes szeretetet éreztem, egész nap oktalanul hatalmas mosoly volt az arcomon, innen visszanézve erőteljesen mutattam a tartósan megemelkedett életenergiaszint jeleit. A csoda akkor kezdődött el, amikor felismertem hogy könnyedén érteni kezdem a világunk összefüggéseit. Írni kezdek, kérdéseket teszek fel, és válaszokat kapok. Annyi gondolat jelenik meg folyamatosan, hogy alig bírom kiírni őket. Majd miután visszaolvasom az írásaimat, magam is meglepődök, sokszor elcsodálkozom, honnan ismertem fel az összefüggéseket. Egy bizonyos ponton biztos lettem abban, hogy Isten hozzám szól a gondolataimon keresztül, segít a megértésben, kérdéseimre válaszokat ad. Mert azelőtt 34 évig, sose voltam képes ilyen összetett gondolkodási folyamatokra. 

Amikor felfogtam az Isteni jelenlétet, felfogtam, hogy csoda történik velem, akkor nagyon belelkesültem. Majd amiket leírtam, megértettem, azok még jobban belelkesítettek. Csodálatos tudat felfogni, hogy nincs halál, hogy a mindenség tele van élettel, sok dimenzión keresztül. Ekkor volt egy hetem, amikor nagyon keveset aludtam. Annyira belelkesültem, hogy alig bírtam aludni, minél több információt magamba akartam szívni. Nem bírtam letenni a könyveket, csak reggel 7 óra körül aludtam el. És pár óra alvás után felébredtem, és újra szívni kezdtem a tudást. Egy hét után olyan fekete foltok jelentek meg a szemem alatt, amelyek ijesztőek voltak. De nem nagyon érdekeltek, mert úgy éreztem, hogy én vagyok a legboldogabb a világon, hatalmas békét, szeretetet érzetem. Viszont felismertem, hogy most már ki kell aludnom magam. Azért tartom fontosnak ezt az egy hetet megemlíteni, mert talán mozaik darabka lehet, az alvás alatti életenergia folyamatok megértésében. De még mielőtt részletezem az okfejtést, visszatérek egy picit a lehetséges mátrixra, emberi életenergia csapolásra.

Az előző cikkekből logikailag felismerhetővé vált, hogy létezhet egy olyan tudatosságú faj, aki képes lehet az emberi életenergiát hasznosítani. Megfejnek minket, ahogy mi a teheneket. Elvszik tőlünk az életenergiát, épp csak annyit hagyva, hogy túléljünk, ahogy mi vesszük el a méhektől a mézet. Létezik körülöttünk egy energiatér, egy asztrál tér, amiben a szellemek, és egyéb energialények élnek. Ebből a dimenzióból érzékelhető a mi dimenziónk, mi viszont nem érzékeljük őket. Az ember körül van egy energiagömb, ugyanolyan, amilyen a Föld körül is van, nekünk is van egy atmoszféránk. Az energiatérben ez látható, minden ember más energiaszinttel rendelkezik, ez látható az asztrál világban. 

A mi dimenziónkban létező magasabb tudatosságú sötét fajok, rendelkeznek azokkal a technológiai ismeretekkel, amelyek segítségével érzékelik az energiateret. Rendelkeznek azokkal az asztrál lényekkel, akik begyűjtik az energiaburkunkból az energiát. Energiavámpírok. Ő lát téged, lefekszel aludni, ő összekötődik a tudatoddal, manipulálja a gondolataidat, hatással van az elmédre, ahogy a Jedik is képesek erre, a Csillagok háborújában. Te alszol, ő álmokat ültet az elmédbe. Az elménken keresztül átállítja az energiarendszerünk, az energiát olyan érzelmekké alakítja, amely a sötét lényeknek feldolgozható. A rossz álommal azonosulsz, és öntudatlan állapotban elöntenek a rossz érzések, kiver a víz, forgolódsz álmodban. Eközben szépen fejnek, mint egy tehenet, amely néha felemeli a lábát, nemtetszését tudomásra adva. Ha ébren nem teszed meg magadtól, ha nem veszekedsz, nem gondolkodsz negatívan, akkor álmodban megteszik helyetted. Ez lenne a sci-fibe illő energiacsapoló jelenség lényege.

Azt feltételezem, hogy minket hagynak növekedni, majd havonta eljön pár nap, amikor megtörténik a lecsapolásunk. Ilyenkor tapasztaljuk a rossz alvást, ilyenkor ébredünk fel összetörve, kedvetlenül, depressziós tünetekkel. Mi van akkor, ha én négy éve kikerültem a decemberi lecsapolást? Mi van akkor, ha megfelelő holdállásnak, csillagállásnak kell lennie, az energiacsapoláshoz? Ha én azalatt az egy hét alatt nem aludtam a megfelelő időpontban? Én abban a hónapban nem adtam le az energiáimat, a következő hónapban életemben először, 34 év alatt először, magasabb életenergia szintet tapasztalhattam meg. Egész hónapos oktalan jó kedv, mosolygás, lelki béke, állandó szeretet érzés. Mi van akkor, ha ennek következtében akkora fényem lett, akkora energiamezőm, erőteljes gömböm lett, amely az asztrális lényeknek már égető lehetett, mint a vámpírnak a napfény.

A Földön rezgésváltás folyik. Minden év november, és decemberében erőteljes hullámok érik el a Földet 2012 óta, amelyeknek köszönhetően nagyobb energiájú lett a Föld atmoszférája, gyorsabban töltődünk belőle mi emberek is. Megfigyeltem, hogy a rezgés emelkedéseket követően azonnal változni kezd az ösztönös viselkedésem. Olyan szokásaimon kezdek változtatni, amelyek megrendíthetetlennek tűntek. Befejezem a hús evést. Jön egy gondolat, mától így fogok élni. Idén november elején volt egy nagyobb hullám, aminek következtében, én könnyedén lelassultam. Azaz nyugodtabb lettem. Beültem az autóba, és bekötöttem magam, betartottam a sebességkorlátozásokat, tiszta nyugodt lettem. Egy barátomnál egy másik fajta ösztönös viselkedés jelent meg. Elkezdett korán lefeküdni, majd négy óra körül felébredni. Ekkor Ghunagriát hallgatott, majd hat óra után még visszaaludt picit.

Hajnali három órát tartjuk a sötét szellemek, démonok legaktívabb óráinak. Mi van akkor, ha virrasztással védekezni lehet az energialecsapolás ellen? Ha tudatosan felkészülünk a ciklikusságra, kifigyeljük mely napok, milyen holdállások az energialecsapoló időszakok, és tudatosan kikerüljük őket? Szerintem pár hónap alatt kifigyelhető a ciklikusság, az első lépés az energiarablás folyamatának a tudatosítása, ami ebben a cikkben talán megtörténik. Majd csoportos kísérletben kipróbálni egy olyan időszakot, amelyben ezeken a napokon elmegyünk aludni este hétkor, felébredünk éjfélkor, majd napfelkelténél visszaalszunk még picit.

Ki korán kel, aranyat lel. Lehet, hogy több a bölcsesség ebben a mondásban, mint gondoltuk volna. Hiszem, hogy a napból nem csak fizikai fény sugárzik, hanem életenergia is, egy sokkal finomabb szubatomi részecske szint. Hiszem, hogy napfelkelténél a legerősebb a töltődésünk. Ha korán felébredünk, akkor az éjjeli lecsapolást kiegyensúlyozva, energiát nyerünk a napból, visszatöltődünk. De ha hajnalban félelem teljessé alakult a tudatunk, akkor a napfelkelténél tapasztalható energiatöltődés is elfolyhat, ha még alszunk a napfelkelténél. Többször megtapasztaltam az elmúlt években, hogy egy idő után elegem lett a furcsa álmokból, és inkább felébredtem négykor. Mesét kezdtem nézni, vagy Ghunagriát kezdtem én is hallgatni, majd napfelkelténél még picit visszaaludtam. Ilyenkor megdöbbenve tapasztaltam többször is, hogy oktalanul mosolyogva ébredek. Ekkor még kevésbé értettem az összefüggéseket.

Vagy a Hold, vagy a Nap, hatással van a töltődésünkre, és ezt a kevésbé jóindulatú asztrál lények tudják. Vagy azért csapolják az energiáinkat a bizonyos időszakban, mert elérhetőek leszünk, vagy azért mert túl magasra növekedne az életenergia szintünk. Hirtelen boldogok lennénk, oktalanul mosolyogni kezdenénk egész nap, szeretetet éreznénk. Ez nagyon furcsa lenne, válaszokat kezdenénk keresni. Magasabb energiaszinten kitágulna a tudatunk, nagyobb lenne a felfogásunk. Így megérthetnénk, hogy mi folyik valójában körülöttünk. Ahogy én is erre a pontra érkeztem. És ezt ők nem akarják. Nekünk aludni kell, kevés energiával, kevés szeretet kell éreznünk. Boldogság helyett, szenvedést kell éreznünk. Béke helyett, háborúznunk kell. Mert nekik kell az energia. Isten miért hagyja ezt? Mert minél többször szívja ki belőled az energiát, te annál többször kényszerülsz arra, hogy megnyisd a belső kapud, megnyisd a szíved, és visszatöltődj. Azaz megtanuld irányítani az elméd, megtanulj erőteljesen pozitívan gondolkodni, megtanulj fél nap alatt visszatöltődni. Ez egy kemény edzés. Hatalmas rossz kell, a hatalmas jó kifejlődéséhez. Talán egy másik dimenzióban, a mi fizikai, és asztrál síkunk felett, egyszer mi választottuk ezt az iskolát a lelkünknek. Figyelmeztetve voltunk, hogy innen nem lesz könnyű kiszabadulni. Nagyon sokat kell szenvednünk, nagyon sokáig leszünk elzárva a boldogságtól. Ebben a mátrixban nagyon sok a sötét erő, de nagyon nagy lehetőségek vannak a hatalmas fénnyé válásra is. Energiával etettünk alsóbb tudatszintű lényeket. Mi is kapjuk valahonnan az energiát, amikor megnyitjuk a szívünk, szeretet érzünk. Az energia nem a miénk, a dimenziók összefonódnak, az energia úgy folyik a dimenziókon keresztül, mint a hegyi patak.

Mátrix, vagy nem mátrix? Sci-fi, vagy nem sci-fi? Csak úgy tudjuk, meg ha figyeljük magunkat. Tudatosan kísérletezni kezdünk az energiarendszerünkkel. Reggelente felébredünk, és elkezdjük a rezgésemelést. Tudatosítjuk a lecsapolt, lehangolt állapotot, de nem csinálunk belőle cirkuszt. Szeretni kezdünk, megnyitjuk a szívünk hatalmasra, és visszaöntjük az ellopott energiát. Ez a mi csodánk. Hogy nekünk nem kell energiát lopnunk. Nekünk van saját forrásunk. Fogjuk az elménk, és létrehozzuk a szeretet teljes gondolatokat. Elnyomva a negatív gondolatokat, amelyek megjelentek a lehangolással. Lezuhanyzunk, kimegyünk vízpartra, önzetlenül cselekedünk, jót csinálunk valakinek, töltődünk a mosolyából. Kisétálunk szép helyekre, olyan csodákat tekintünk meg, amelyek erőteljesebbek a fejünkben kavarodó negatív gondolatoktól, nagyobb figyelmet kapnak a csodák. 

Vagy Gunagrihát nézünk, vagy tudatos szeretetteljes írásokat olvasunk. Vagy játszunk a kutyusunkkal. Nagyon sok lehetőség van, hogy megnyissuk a szívünk, visszatöltődjünk pár óra alatt. Ha léteznek is energiavámpírok, az idejük lassan lejár. Az ismeretek, a tudatosság, lerántja róluk a leplet, az energia lassacskán nagyobb részben a miénk marad. Ők átköltöznek más bolygókra, nem fognak éhen halni. Mi pedig hatalmas energiákkal létrehozunk egy új Földet, melyben hatalmas szeretet, boldogság lesz. Visszatérünk a paradicsomba. Átalakulunk majd, valami többé válik az ember, amit már angyalnak neveznék ezen az energiaszinten. Új feladatokat kapunk majd Istentől, az energia őrzői, irányítói leszünk. Figyelve az egyensúlyra, harmóniára, fejlődésre az egyes dimenziók között. Köszönjük Istenem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése