Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. június 27., szerda

Az ősi tudás

Az ősi tudás


Ez egy nagy lélegzetvételű írás lesz, mert nagyon sok hit kell, hogy az itt leírtakat betudják fogadni az emberek. Pár nap múlva itt a nyári napforduló, ez alkalomból leírok pár gondolatot. Az írásaim túlnyomó többségben az emberi önismeretről szólnak, tudatosságról, elme-lélek kapcsolatról,  energiarendszerünkről. Három évvel ezelőtt mondhatni semmit nem tudtam ezekről az ismeretekről, majd egy nap elkezdtem írni. Késztetést éreztem, hogy leüljek a billentyűzethez, és elkezdjem leírni a gondolataimat. Úgy ahogy most is teszem. Nagyon meglepődtem, miután kapásból teleírtam vagy harminc lapot, és úgy olvastam el magam után, mintha könyvet olvasnék. Olyan dolgokat írtam le, amelyek logikailag elfogadhatóak voltak, de sokkal mélyebben tárták fel a világunk működését, mint ahogy azt addig tudtam. Ez egy nagyon furcsa tapasztalás, az ember nem tudja mi történt, honnan jöttek a gondolatok. Azon gondolkodjon, hogy miket írt le, vagy azon, hogy hogyan írta le. Nagyon furcsa időszak volt, de nem sok időm volt gondolkodni, mert napról napra, újra és újra megjelentek a gondolatok, újra késztetést éreztem a leírásukra. Sokszor hetek teltek el, hogy megértettem egy egy írásomat. Vagy fél év után jöttek újra olyan gondolatok, amelyek logikailag összekapcsolódtak régebbi írásokkal, és nagyobb lett a kép, könnyebben értelmezhető. Három éve történik ez velem, ezalatt az idő alatt azt is részletesen leírtam, megértettem, hogy miért kezdtem el írni. Próbálom minél érthetőbben logikusan összerakni ezt a tudást, és tovább adni embertársaimnak. A cél az, hogy minél több ember felismerje magában a lelket, és megtanulja az elméjét úgy használni, hogy a lélek minél jobban kifejlődhessen testében. De az emberi önismeret, csak az érkező információk egyik része. Nagyon sok gondolatot leírtam az univerzum működéséről is, valamint magasabb technológiai tudásról is, amely megengedi az antigravitációs jelenségeket. Két év kellett, hogy kategorizálni tudjam az érkező gondolatokat. Az utolsó évben már tudatosan csak az emberrel foglalkozok. Hiába valónak látom a magasabb technológia kutatását, mert amíg az embereknek nem lesz elég önismerete, nem értik meg hogyan érhetik el a szeretet lélekenergia szintet, addig felelőtlenség magasabb szintű technológiát a kezükbe adni. Ugyanígy hiába fogok részletesen beszélni az Univerzum, dimenziók felépítéséről, földönkívüliekről, - nem fogják elhinni, nem tudom bizonyítani. Az önismereti tudás átadásában viszont sokat tudok bizonyítani. Ha valaki veszi a fáradtságot, és egy nap erejéig pozitív gondolatokra koncentrál, vagy önzetlenül jót cselekedik valakinek, akkor könnyen megfigyelheti, hogy megemelkedett az érzelmi állapota.

Most mégis megemlítenék pár szót az univerzum felépítéséről a napfordulóval kapcsolatban. Nagyon fontos időkben élünk ezekben a napokban. Szilveszter napján tudja az emberiség, hogy egy fontos nap, az év utolsó napja, a népek megünnepelik ezt az eseményt. Mivel az emberiségnek nincs tudomása a kozmikus órákról, fontos napokról, ezért nem foglalkozik a napfordulókkal, és ciklusváltások időpontjaival. Miután az első harminc oldalt leírtam, rákerestem a szeretet energia kifejezésre az interneten, mert többször használtam ezt a kifejezést az első harminc oldalon. Két találatot dobott ki a gép, egyik Imhotep pap életéről szólt, a másik egy Alaje nevezetű Plejádiról. Imhotep Egyiptomban volt pap. Alaje állítólag egy olyan ember, akinek a lelke a fiastyúk csillagrendszerből származik, ahol ugyanolyan humanoidok élnek, mint a Föld lakók. Nekem is ugyanilyen meglepőek voltak ezek az információk, de elolvastam őket, mert csak ők használták a szeretet energia kifejezést. Az olvasmányban nagyon sok azonosságot fedeztem fel, az általam leírt harminc oldal tartalmával. Ez megerősített abban, hogy nem bolondultam meg, és abban is, hogy higgyek abban, amit Imhotep, vagy Alaje állít. Nagyon lelkes lettem, és egy évig folyamatosan kutattam a hasonló írásokat, és magamba szívtam az összes tudást amit csak találtam. Sok hülyeség van fent, de nagyon sok bölcsesség is. Én csak úgy tudtam eldönteni, hogy melyik igaz, melyik nem, hogy a saját írásaim információira támaszkodtam, csak az volt a biztos pont. Nagyon sok tudás van fent a világegyetem összetételéről, idővel feladtam a pontos megértését, mert nem kicsit bonyolult. Úgy gondoltam, hogy teljesen mindegy, most az a fontos, hogy az emberiség tudatosuljon, a többit majd utána meglátjuk.

Most nagyon röviden összegezem az általam elfogadott, megértett ismereteket. Először is a napunk ugyanúgy kering egy nagyobb nap körül, ahogy a Föld a Nap körül. A kozmikus év nem 365 nap, hanem 25920 év. Ennyi idő alatt kerüljük meg a naprendszerrel a központi napot. Minden harmadik kozmikus év után, egy magasabb energiaszintre lépünk fel. Az univerzum különböző energiaszintekből épül fel. Mint a tortaszeletek egymás felett, vagy a zongorán a hangok. Sok oktáv van egymás felett. Nem csak forgunk a központi nap körül, hanem spirál alakban emelkedünk. így mindig beleérkezünk egy magasabb rezgésbe. A Nap ilyenkor más hangon kezd énekelni, és a körülötte lévő bolygók élőlényei viselkedése megváltozik. Az evolúció ugrásszerűen a ciklusváltáskor továbbfejlődik. Nem csak mi élünk a mindenségben, sok millió bolygón van élet. Különböző oktávokban, különböző tudásszinten. Az oktávokat értelmezzük dimenzióknak. A magasabb oktávok élőlényei már nagyon sok tudással rendelkeznek. Ők tudják, hogy a Föld a napunkkal együtt 2012 december 21-én egy olyan időpontba érkezett, amikor oktávot vált. Minden ciklusban kifejlődik az emberiség, majd a végén elpusztul. Atlantisz bukása 25920 éve itt volt a Földön. Akkoriban sokkal nagyobb technológiai tudásunk volt. De még kevés volt bennünk a szeretet, és elpusztítottuk a bolygót alattunk, mint ahogy ma tennénk az atombombával. Olyan sugárzást eredményezve, ami elbutította az emberiséget. Nehéz ezt elhinni. Az utolsó ciklusokban csak egy oktávon belül lépkedtünk. Napjainkban viszont egy teljes oktávot váltunk. Azok az értelmes fajok, akik az ötödik oktávból figyelnek minket, azok próbálják segíteni az átmenetet. Elmondásuk szerint a Nap egyre furcsábban fog viselkedni, egyre több napkitörés lesz, egyre több változás lesz a Földön az eseményt megelőzően. lesz egy pont ahol valami átfog alakulni a Nap-ban. Az ősi próféciák, kultúrák ezt mind leírták. A biblia apokalipszisnek, feltámadásnak, kiválogatásnak írta. Úgy mondja, hogy az égen megjelenek a hatalmasok. Alaje azt mondja, hogy ezek a hatalmasok az úrhajók lesznek, amivel menteni fogják az emberiséget. Minden ciklus végén a felhalmozott energiaszinttől függően a Föld megremeghet. Tűzhányók, földrengések, egészen addig, amíg a rezgésszint ki nem egyensúlyozódik a napból érkező új rezgésszinttel. Ez sokban függ az emberiségtől, mert az ember az elméje segítségével képes lélekenergiák előállítására, az emberek a Föld auráján belül hatással vannak a Föld rezgésére, ugyanúgy ahogy kívülről a Nap is.

Az ősi tudás, valamint az idegen jó indulatú fajok, - akik már tudják, hogy mi történik a bolygókkal a ciklusváltáskor, és tisztában vannak a kozmikus naptárral, tudják, hogy a Földön épp szilveszter van, - azt állítják hogy a váltás, az esemény napjainkban fog valamikor megtörténni. 2024-ig. 2012 december 21-én megkezdődött az átmenet, ami egy napciklusig tart, ami körülbelül 11 év. Azt állítják, hogy pár nap múlva a nyári napfordulókor leszünk a ciklus közepén, amikor is már tapasztalhatunk olyan égi jelenségeket, amik az elkövetkező évek változásaira utalnak. Azt tudjuk, hogy az ősi egyiptomiaknak nagyon fontosak voltak a napfordulók. Azért van jelentősége ezeknek a napoknak, mert ilyenkor a Napunk beáll egy olyan égi tengelybe, amelyen keresztül erős kozmikus energia áramlik. Olyan mintha a nap egy lencse lenne, amin keresztül az energia szétsugárzódik a bolygókra. A napfordulóknál a Nap pontosan beáll a tengelybe, a lencse fókuszálódik. Most olyan tengely alakul ki, ami már a felsőbb oktávval is összeköttetésben van, magasabb rezgésű energia tör be a bolygónkra. Ami sarki fény szerű jelenségekkel társulhat, az ég elszíneződhet a mágnesesen töltött részecskéktől.

Nem szeretek erről írni, mert egyáltalán nem biztosak a dátumok, és én sem értem pontosan a nagyobb képet, és hiteltelenné teheti az írásaimat, amelyek az emberi önismeretről szólnak, amik viszont nagyon is biztos alapokon állnak. De most mégis írtam róla, mert holnap után belépünk a kozmikus tengelybe, megnyílnak az égi kapuk és 21-től 23-ig beáramlik a magasabb kozmikus rezgés. Ami már lehetséges, hogy ötödik dimenziós térenergia lesz. Majd kiderül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése