Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. február 6., kedd

Nyilt levél a nép nevében? Avagy ÉN versus MI.

Senkinek sincs jóga nyílt levelet irní a nép nevében.
Amikor olyan üzeneteket olvasok a neten, amikben a legvégén ez áll: A NÉP NEVÉBEN, akkor azt a levelet nyugodtan el lehet dobni a kukába. Mert egy ember, lehet az maga az államelnők is, nincs jóga ezt az aláírást használni. Beleirhatja a nép összes bánatát, vagy kívánságát, úgyis lesz ember akinek nem mindenik mondatával tud azonosulni, beleeggyezni.
Szerintetek ha én irók egy levelet, irhatok bármiröl, bárkiröl, az amúgy sem a nép mondanivalóját fogja tükrözni, hanem azt amit én akarok mondani. Akkor miért ne irjam az én nevemet alája? Miért bújnék "a nép nevében" álnév alá? 

Egy elöbbi irásomban írtam: "És ez a sok írás, mindig az írónak, az íráskori lelki állapotát tükrözik. Bánatát vagy örömét, kedvességét vagy durvaságát, udvariasságát avagy szemtelenségét. Mindig az író embernek a  viszontagságait, avagy álmait elképzeléseit véste bele abba a filmbe, vagy vetette papirra. "
Itt olvashatsz bövebben: 

Aki ezt a fedőnevet használja, az három ókból csinálja: 
1, Gyáva felvállalni amit írt a saját kezével a saját elméjéből. 
2, Annyira nagy az egója, hogy saját magát okosabbnak, az összes többi honfitársa főlőttinek érzi magát.
3, Tudja hogy ha azt mondja ÉN, akkor a legtöbb ember kineveti őt, ha pedig azt mondja MI, akkor nemzeti hősnek titulálják.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése