Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2018. február 11., vasárnap

Mindig hagyd, hogy először a főnök beszéljen.

Az értékesítő, a pénzügyes és az ügyvezető ebédelni megy, amikor út közben találnak egy régi lámpást.
Megdörzsölik, erre kijön belőle egy szellem.

Azt mondja a szellem: 
- Mindegyikőtöknek teljesítem egy kívánságát!
- Először én! Először én! - Mondja a pénzügyes.
- A Bahamákon szeretnék lenni, a jachtomat vezetni és gondtalanul élni.
Puff, a pénzügyes eltűnik.

- Most én! Most én! - mondja az értékesítő. - Hawaii-on szeretnék lenni, henyélni a parton a személyi masszőrömmel, soha ne fogyjon el a koktél, és legyek mindig boldog.
Puff, ő is eltűnik.

- Oké, most te jössz - mondja a szellem az ügyvezetőnek.

Az ügyvezető azt mondja: 
- Ezek ketten legyenek ebéd után az irodában.

A történet tanulsága:
Mindig hagyd, hogy először a főnök beszéljen.

Levviking


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése