Keresés ebben a blogban

Printfriendly

2019. március 9., szombat

A lélek, és a szellem kölcsönhatása

A lélek, és a szellem kölcsönhatása


Két erős élettapasztalatom volt az elmúlt négy évben, az egyiket egyszer éltem meg de hosszabb távon, a másikat sokszor, de rövid távon.

A hosszútávúnál lelassultak az élettani folyamataim, lelassult a beszédem, járásom, szívverésem, légzésem. Több hónapon keresztül mély nyugalmi állapotban voltam, amely alatt sok furcsaságot tapasztaltam. Többek között elkezdtem szeretni mindenkit. Akkora szeretetet éreztem, mint amekkorát szerelmesen szoktam érezni, de ez alkalommal, nem kellett hozzá, egy másik ember.

A rövidtávú tapasztalásoknál fel voltam pörögve, élettani folyamataim a embertársaiméval azonos gyorsaságú volt, ébrenlétem alatt béta agyhullámaim voltak. Amíg a lelassult időszak alatt nagy valószínűséggel, alfa, vagy akár théta agyhullám szinten életem több hónapon keresztül. Miután elveszítettem a lelassult állapotot, és az azzal járó érzelmi csoda tapasztalásokat, keresni kezdtem a válaszokat, mit éltem át, mi történt velem, hogyan csináltam. A kulcsot az elmeműködésemben kerestem, gyakorlatokat végeztem, figyeltem a tapasztalásaimat. Felismertem, hogy amikor gondolataimmal hálát adok, értékelek, olyankor megnyugszik a testem, gyors ütemben elkezdem elérni a több hónapig tapasztalt lelassult élettani folyamtok állapotát. Többször megtapasztaltam, hogy egy óra hálaadás után, annyira lelassult a szívverésem, azzal együtt a légzésem, hogy szinte megállt. Ezekben az állapotokban hatalmas életerő beáramlásokat éltem meg, melyek euforikus örömérzetet adtak. A gyakorlatok után egy óra erejéig, visszakaptam azt az érzelmi állapotot, amit több hónapon keresztül kiegyensúlyozva megéltem.

Van egy természetes gondolat nélküli fejlődési állapotunk, amely során az ember egyre jobban elkezd lelassulni, és ezzel arányosan egyre jobban elkezd feltöltődni életerővel. Reggel kipihenten sokkal szebb a világ, mint este kimerülten. Kipihenten sokkal hamarabb észre vesszük a szépet. Amikor hónapokon keresztül nyugalomban maradsz, pihensz, akkor egyre több életerővel töltődsz fel, egyre nagyobb lesz a lelked, egyre nagyobb energiát fog hordozni. A lelked visszahat a szellemedre, gondolkodásodra, az energiaszintnek megfelelően nagyon pozitív lesz a gondolkodásod, mindenben, mindenkiben csak a szépet, jót fogod észre venni. Nagyon magas energiaszinten már szeretetet fogsz érezni minden élőlény felé. Ugyanígy ha kimeríted magad, ha keveset alszol, vagy feszülten alszol, nem éred el a mély alvást hosszabb időszakon keresztül, akkor tele leszel negatív gondolatokkal, mindenben, mindenkiben csak a rosszat fogod meglátni. Drogosok több nap nem alvás után, már démonian negatívnak gondolják a világot. A gondolataid a lelkedtől függnek, hogy mennyire vagy feltöltődve, kipihenve, lelassulva, vagy mennyire vagy kimerülve, elfáradva, felpörögve. Ez a természetes állapotunk, ez a természetes kölcsönhatás a lelkünk, és a szellemünk között.

Tudatra ébredve képesek vagyunk a tudatos gondolat alkotásra, felülírhatjuk a lelkünk által diktált gondolatáramlást, létrehozhatunk akarattal nagyon pozitív szeretetteljes gondolatokat. Ekkor a szellem fog hatni a lélekre, rövid időre megtapasztalhatunk olyan kipihent, feltöltődött testi állapotokat, amelyek eléréséhez több hónap nyugalomra lett volna szükségünk. Fordítva is igaz, ha hirtelen megnyomják a piros gombunk, kiborulunk, utána egy órán keresztül akkora kimerültséget érzünk, amekkorát több hónap kialvatlanság után éreznénk. Egy órán keresztül gondolataink nagyon negatívak. Csodálatos, vagy szörnyű az élmény, de csak rövid távon, csak egy óra erejéig. Az igazi csodálatos hosszútávú élmény, amikor a lelken keresztül érjük el a hatást, elengedjük az elme tudatos irányítását, engedjük a természetes kapcsolatot, kölcsönhatást az elménk és a lelkünk között. Annyi a dolgunk, hogy elkezdünk feltöltődni, időt adunk a pihenésnek, alvásnak, engedjük hogy életerővel töltődjön a lelkünk. Hétről, hétre egyre jobban megnyugszunk, élettani folyamataink elkezdnek egyre jobban lelassulni, életerőszintünk egyre magasabbra emelkedik. Az emelkedést követi a gondolkodásunk, egyre szebb hely lesz a világ.

Sok örömérzete van az embernek, sok mosolya, a legtöbbet képes elszínészkedni, megjátszani. Egy kivételével. A ragyogó szemű mosolyt a megnövekedett életerőmennyiség érzete okozza. Csak annak az embernek csillog a szeme, tipikusan szelíd, alázatos a mosolya, aki az életerő érzet végett örül, mosolyog. A legnagyobb boldogság a bőséges életerő érzet. Rád is vár akár hosszútávon az érzet, ha képes vagy hátradőlni, megnyugodni, lelassulni, vagy rövidtávon ha képes vagy egy órát nagy hálát adni. Ha boldog akarsz lenni, akkor ne aggódj, ne keseregj a múlton, ne gondolkodj. Ne tervezz, ne vágyódj, ne akarj örülni, ne gondolkodj. A leggyorsabb utad a boldogsághoz, ha elkezdesz egyre többet pihenni, nyugalomban maradni, töltődni, lelassulni. Ebben csakis az elméd akadályozhat meg, gondolkodva nem tudsz elaludni, feszülten nem tudsz elaludni. Csak egyre jobban kimeríted magad! Maradj nyugton, ha így teszel, akkor felszállsz egy olyan vonatra, amely biztosan a Földi mennyországba vezet. Ez már tudomány, metafizika, így működsz. Ha ragyogó szemű mosolyt akarsz, akkor eljött az ideje az elfogadásnak, hátradőlésnek, megnyugvásnak, pihenésnek. Kezdetben szomorkás lesz a hangulatod, de szomorúan tudsz aludni, idegesen nem. A szomorúságot idővel felváltja majd a boldogság. Mindent bele!


Sardna Argis


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése